خبرگزاری کار ایران

صبح روز گذشته در تهران رخ داد؛

سقوط مرگبار کارگر جوان به چاهک آسانسور

صبح روز گذشته در تهران، سقوط کارگر جوان به انتهای چاهک آسانسور، مرگ وی را رقم زد.

به گزارش ایلنا، صبح روز گذشته (اول دی ماه)، سقوط یک کارگر جوان به انتهای چاهک آسانسور در خیابان دیباجی تهران به مرگ او انجامید.

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ۱۲۵، حسین محمدی افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه گفت: در یک ساختمان پنج طبقه در حال احداث یک پدر و پسر که نصاب آسانسور بودند در حال نصب آسانسور در طبقه پنجم بودند که ناگهان پسر ۲۵ ساله به انتهای چاهک آسانسور سقوط کرد.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات مخصوص خود را به انتهای چاهک آسانسور رساندند و پس از خارج کردن مرد جوان، وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد کارگر جوان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

این افسر آماده اضافه کرد: با توجه به شوک زدگی مرد میانسال، نیروهای عملیاتی وی را نیز برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند و پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مالک ساختمان، به مأموریت خود پایان دادند.

محمدی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد شکسته شدن تخته چوبی در زیر پای کارگر جوان موجب سقوط وی به چاهک آسانسور شده است.

کد خبر : ۴۴۰۴۹۳