خبرگزاری کار ایران

صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد؛

تجمع کارگران در اعتراض به اصلاح قانون کار و توسعه مناطق آزاد

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۰۹۹

تجمع صنفی گروه‌های کارگری در اعتراض به تصیمیم مشترک دولت و مجلس برای اصلاح قانون کار، توسعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ادغام درمان سازمان تامین اجتماعی صبح امروز در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگر ایلنا، این اجتماعی صنفی از ساعت 10 صبح امروز از به هم پیوستن کارگران شاغل و بازنشسته خصوصا کارگران حمل ونقل در مقابل درب شمالی ساختمان مجلس شورای اسلامی برپا شده است.

تا این لحظه شمار حاضران در این اجتماع صنفی دست‌کم تا چند صد نفر برآورد می‌شود.

معترضان در راستای دلایل و اهداف برپایی این اجتماع صنفی کارگری پلاکاردها و تابلو نوشته‌هایی همراه خود دارند و در عین حال در راستای مطالبات صنفی خود شعارهایی را سر می‌دهند.

«قرار داد موقت بردگی کارگر»، «توقف اصلاح قانون کار به سرمایه دار»، «کارگر اخراجی شاغل باید گردد»، «شرکت پیمانکاری ملغی باید گردد» و «معیشت، منزلت حق مسلم ماست» از جمله شعارهایی است که تا این لحظه توسط کارگران حاضر در این تجمع اعتراضی مطرح شده است.

همچنین بنا بر مشاهده خبرنگار دیگر ایلنا این تجمع صنفی با آرامش در حال برگزاری است و انتظامات حاضر در  مقابل درب ورودی مجلس، برگزاری این تجمع را تحت نظر قرار دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز