خبرگزاری کار ایران

اخراج 4 کارگر پتروشیمی جم/ مدیران پتروشیمی تکذیب می کنند

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۸۲

جمعه هفته گذشته 4 کارگر قراردادی پتروشیمی جم اخراج شدند. مدیرعامل می‌گوید: کارگران موقت و موردی بودند و هیچ رابطه استخدامی با پتروشیمی نداشتند.

کارگران پتروشیمی جم در بوشهر، در تماس با ایلنا از اخراج 4 تن از همکاران خود خبر دادند.

اگرچه برپایه این اطلاعات جمعه هفته گذشته (30 مرداد ماه)این 4 کارگر قراردادی از کار اخراج شده‌اند اما هنوز اطلاعات موثقی در خصوص جزئیات شرایط کاری این کارگران از جمله موعد سر رسید قرارداد، وجود ندارد.

ظاهرا کارگران اخراجی به دنبال تغییر وضعیت استخدامی خود از قرارداد موقت سه ماهه به قرارداد یک ساله بوده‌اند و در همین رابطه رایزنی‌هایی نیز با وزارت کار انجام ‌داده‌اند. کارگران پتروشیمی جم، این رایزنی‌ها را در اخراج آنها موثر می‌دانند.

در عین حال، مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم روز گذشته (دوم اردیبهشت ماه) در نامه‌ای خطاب به معاونت پارلمانی وزارت کار، تحت عنوان پاسخ به ادعای غیرواقعی یکی از نمایندگان مجلس، نسبت به انتقادی که نماینده دشتی و دشستان به این اخراج ابراز داشته، اعتراض کرده است.

در این نامه آمده است: این چهار کارگر در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس به صورت موردی و موقت برای برخی فعالیت‌ها معرفی شده بودند و هیچ گونه رابطه استخدامی با این شرکت نداشته و ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز