خبرگزاری کار ایران

از طریق ارسال پیامک انجام شد؛

وعده تاکسیرانی تهران برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۶۲۹

شرکت تاکسیرانی تهران با ارسال پیامکی به رانندگانی که هم اکنون با سازمان تامین اجتماعی بر سر استفاده از خدمات بیمه با مشکل مواجه هستند وعده پیگیری ماجرا را داده است.

به گزارش ایلنا، در ادامه مشکلات بیمه‌ای گروهی از رانندگان تاکسی شهر تهران،  شرکت تاکسیرانی تهران با ارسال پیامکی به رانندگانی که هم اکنون با سازمان تامین اجتماعی بر سر استفاده از خدمات بیمه با مشکل مواجه هستند وعده پیگیری ماجرا را داده است.

در متن این پیامک که ظاهرا در روزهای اخیر به نشانی تلفن همراه رانندگان تاکسی ارسال شده، از آغاز پیگیری قضایی سازمان تاکسیرانی برای حل مشکل پیش آمده سخن به میان آمده و اعلام شده است که نتیجه این پیگیری ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وعده تاکسیرانی تهران برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی

از قرار معلوم مشکل بیمه رانندگان تاکسی شهر تهران از واپسین روزهای سال گذشته آغاز شده است و تا به امروز که 16 فرودین ماه است، ادامه دارد.

پیش از این تعدادی از رانندگان تاکسی در تماس با بخش کارگری ایلنا گفته بودند که در سال گذشته معادل 4 ماه حق بیمه خود را به کارگزاری مورد تایید سازمان تامین اجتماعی که در شرکت تاکسیرانی مستقر است پرداخت کرده‌اند اما به دلایلی که آنها از آن اطلاع ندارند، سازمان تامین اجتماعی با این استدلال که هزینه حق بیمه‌ها را دریافت نکرده است از ارائه خدمات بیمه‌ای به آنها و اعضای خانواده‌هایشان خودداری می کند.

علاوه براین رانندگان مورد نظر یادآور شدند که سازمان تامین اجتماعی در استدلال دیگری 4 ماه حق بیمه واریز نشده را به عنوان به منزله انصراف آنها از خدمات این سازمان تلقی کرده و در نتیجه ادامه ارائه خدمات بیمه‌ای به رانندگان تاکسی را منوط به انجام آزمایشات پزشکی که هزینه آن  دست کم تا 200 هزار توان برآورد می‌شود، کرده است.

برابر مقررات تامین اجتماعی بیمه رانندگان تاکسی در گروه بیمه‌های اختیاری جاری دارد و طبق همین قوانین تمامی بیمه شدگان اختیاری از یکسو باید در بدو رابطه بیمه گزاری تحت آزمایشات پزشکی که هزینه آن بر عهده شخص بیه شده است قرار بگیرند و از سوی دیگر چنانچه در فواصل پرداخت حق بیمه بیش از سه ماه وقفه ایجاد شود باید این آزمایشات تجدید شود.

تعداد رانندگان تاکسی که در حال حاضر با مشکل استفاده از خدمات بیمه‌ای مواجه هستند دست‌کم تا 2 هزار نفر برآورد می‌شود و از قرار معلوم در روزهای گذشته تعدادی از این رانندگان تجمعاتی را در مقابل دفتر شرکت تاکسیرانی برپا گرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز