خبرگزاری کار ایران

انفجار در یک انبار سیلندر گاز در تهران سه مصدوم برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۲۹۷

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو کارگر ایرانی و یک تبعه افغان به دلیل انفجار و آتش سوزی در یک کارگاه سیلندر گاز مایع در بزرگراه زین الدین خبر داد.

 «سید جلال ملکی» درباره جزئیات این حادثه در گفتگو با ایلنا، گفت: ساعت ۱۹ و ۱۲ دقیقه شامگاه شنبه (پانزدهم اسفندماه) حادثه انفجار و آتش سوزی در یک کارگاه سیلندر گاز مایع به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه یک کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع و محل دو گانه سوز کردن خودرو‌ها بوده است که به یکباره انفجار رخ داده و باعث آتش سوزی در این کارگاه می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: در اثر این انفجار و آتش سوزی دو کارگر ایرانی و یک کارگر تبعه افغان دچار آسیب شدند که پس از خروج از کارگاه تحویل عوامل اورژانس و در ‌‌نهایت این کارگران برای مداوای بیشتر راهی بیمارستان شدند.

ملکی افزود: در این حادثه تعداد ۲۵۰ دستگاه سیلندر گاز دچار آتش سوزی شد که براثر شدت انفجار تمامی در و پنجره‌های ساختمان کارگاه شکسته شد.

وی خاطرنشان کرد: براثر شکسته شدن شیشه‌ها و تخریب این ساختمان چهار دستگاه خودرو عبوری نیز دچار خسارت شد.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع آتش نشانان این حریق گسترده مهار شد گفت: با تلاش آتش نشانان به سرعت سیلندرهای گاز مایع از داخل ساختمان خارج و پس از ایمن سازی کامل محل آتش سوزی، در ساعت ۲۱ آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز