خبرگزاری کار ایران

در اصفهان رخ داد:

مرگ کارگر جوان به دلیل نقص فنی دستگاه حمل کاشی

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۹۰۰

کارگر جوان کارخانه کاشی نیلو نجف آباد سه شنبه شب (یازدهم اسفند) به دلیل نقص فنی یکی از دستگاه‌های خط بسته بندی، دچار حادثه شد و روز چهارشنبه به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد.

«عباس عظیمی» دبیر مجمع کارگران استان اصفهان درباره این حادثه که منجر به مرگ کارگر جوان ۲۲ ساله‌ای در کارخانه کاشی نیلو نجف آباد شد در گفتگو با ایلنا، گفت: متوفی «رضا مولیانی» کارگر قراردادی بود که ظاهرا حدود یک سال و نیم از شروع به کارش در این کارخانه می‌گذشت.

عظیمی گفت: از قرار معلوم چون این کارگر در آستانه ازدواج قرار داشته برای تأمین هزینه‌های ازدواج بیشتر شب‌ها در کارخانه اضافه کار می‌مانده است.

وی افزود: کارگران این کارخانه بدون اینکه از زمان استخدام تحت آموزش مهارتی قرار گرفته باشند هرگاه دستگاه نقصی پیدا می‌کرده شخصا برای رفع آن اقدام می‌کرده‌اند.

عضو هیئت مدیره مجمع کارگران استان اصفهان تصریح کرد: در شب حادثه نیز در زمان بروز نقص فنی دستگاه حمل بار این کارگر جوان به همراه همکارانش برای رفع نقص فنی دستگاه اقدام می‌کنند که این عمل منجر به بروز حادثه و مرگ این کارگر جوان می‌شود.

از قرار معلوم پس از بروز حادثه این کارگر به بیمارستان منتقل می‌شود اما به علت شدت جراحات صبح چهارشنبه جان خودرا از دست می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز