خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس اجتماعی کشور به ایلنا خبر داد:

اقدام به خودکشی یک کارگر به دلیل اختلاف با کارفرما

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۸۵۱

رئیس اورژانس اجتماعی کشور از اقدام به خودکشی یکی از کارگران کارخانه ذوب فولاد یزد به دلیل اختلاف با کارفرما خبر داد.

«حسین اسدبیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ساعت ۲۰ دوشنبه ۵ بهمن ماه در شهرستان یزد یک مورد اقدام به خودکشی گزارش شد، گفت فرد اقدام کننده به خودکشی با حدود ۵۰ سال سن به پشت بام کارخانه رفته و به دلیل اختلاف با کارفرما تهدید کرد که خود را به پایین پرت می‌کند.

وی ادامه داد: پس از تماس با همکاران ما در اورژانس اجتماعی، آن‌ها به محل اعزام شدند و با فرد اقدام‌کننده گفت‌وگو کردند که در ‌‌‌نهایت ساعت یک و نیم صبح روز سه‌شنبه همکاران اورژانس اجتماعی موفق شدند، وی را از اقدام به خودکشی منصرف کرده و سپس فرد مذکور را به بیمارستان روانپزشکی یزد اعزام کنند.

رئیس مرکز اورژانس اجتماعی با تاکید براینکه با توجه به افزایش موارد اقدام به خودکشی در جامعه یکی از ماموریت‌های اورژانس اجتماعی مداخله در این موارد است، خاطرنشان کرد: در مواقعی که فردی تهدید به خودکشی می‌کند با اورژانس اجتماعی (۱۲۳) تماس گرفته می‌شود و در صورت لزوم کار‌شناسان، روان‌شناسان و مددکاران با خودروهای ویژه خدمات اجتماعی سیار خود را به محل رسانده و با انجام مصاحبه تخصصی با فرد اقدام کننده تلاش می‌کنند؛ وی را از این کار منصرف کنند.

وی ادامه داد: همچنین با رفع خطر خودکشی، فرد را دعوت به انجام درمان در بیمارستان‌ یا مراجعه به مراکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی بهزیستی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز