خبرگزاری کار ایران

هر هفته ۲ کارگر مازندرانی در اثر حوادث کار جان می‌سپارند

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۶۵۷

مرگ و میر ناشی از حوادث کار در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته و از ۴۹ نفر در هفت ماهه سال گذشته به ۵۸ نفر مرد در سال جاری رسیده است.

بر اساس اخبار دریافتی ایلنا، روابط عمومی اداره کل پزشکی‌قانونی مازندران اعلام کرده است۷۹درصد افراد آسیب‌دیده ناشی از حوادث کار متاهل و مابقی مجرد هستند و براساس آمارهای موجود سقوط از بلندی با ۵۰ درصد فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص داد.

برق‌گرفتگی با ۴۵ درصد فوتی در رتبه بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارد که ۶۶ درصد فوت ناشی از کار، در تابستان اتفاق افتاد.

براساس این گزارش، در هفت ماهه امسال بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار با ۱۴ مورد در شهریورماه و کمترین آن با ۳ مورد در اردیبهشت ماه به ثبت رسیده است.

۵۵ نفر از کشته‌شدگان ایرانی و مابقی افغانی هستند و ۵۹ درصد از سن فوت شدگان دارای ۲۱ الی ۴۰ سال سن هستند.

گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی‌قانونی مازندران حاکی است طی این مدت شهرستان‌های ساری، آمل و بابل هر کدام با ۹ فوتی بیشترین و شهرستان‌های چالوس، رامسر و بهشهر هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز