خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبادان:

تنفس گاز CO2 عامل مرگ کارگران غواص

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۸۵۹

به گفته فرماندار آبادان برای تحقیق در رابطه علت حادثه روز گذشته کشتی غرق شده در رودخانه اروند یک گروه کارشناسی به منطقه اعزام شده است.

«عزیزالـله شهبازی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: اعضای این گروه کارشناسی توسط استانداری خوزستان انتخاب شده و در میان آنها نماینده پزشکی قانونی هم حضور دارد.

وی بایادآوری اینکه حادثه کشته و مصدوم شدن پنج کارگر غواص در یکی از کشتی‌های غرق شده در اروندرود روز جمعه اتفاق افتاده است، ادامه داد: به دلیل تعطیل اداری روز جمعه هیات کارشناسی امروز به محل حادثه اعزام شده است.

وی در تشریح جزییات حادثه گفت: از دوران جنگ تحمیلی  در اروند رود غرق شده‌هایی شامل لنج ها و کشتی هایی وجود دارد که چند  شرکت  پیمانکاری در منطقه، کار جمع آوری این مغروقه ها را انجام می دهند.

شهبازی در خصوص هویت کارگران فوت شده در حادثه روز گذشته گفت:  نام خانوادگی همه این افراد «اسحاقی» عنوان شده است.

وی ادامه داد: از قرار معلوم این کارگران، در یکی از نهارهای اروند رود مشغول انجام برش‌های لازم برای جمع آوری یکی از این مغروقه ها بودند که به دلیل گیرافتادگی در مخزن و تنفس گاز CO2 دچار حادثه شدند و جان خود را از دست دادند.

در همین رابطه برپایه اطلاعاتی که توسط منابع خبری ایلنا جمع آوری شده‌است، از مجموع چهار کارگر فوت شده سه نفر بایکدیگر برادر بوده‌ و  کارگر متوفی چهارم نیز برادر زاده  آنها محسوب می‌شده‌است.

در مورد هویت کارگر حادثه دیده پنجم که از قرار معلوم به یکی از بیمارستان‌های آبادان منتقل شده است هنوز هیچ اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز