خبرگزاری کار ایران

مرگ ۱۵کارگر خراسان شمالی براثر حوادث کار

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۷۱۹

در نیمه نخست سال جاری ۱۵ نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند. این رقم در مقایسه با نیمه نخست سال ۹۳ که تعداد تلفات حوادث کار ۶ نفر بود، افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا  بابک سلحشور» مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی، با اعلام این خبر گفت: همه متوفیان حوادث کار  سال جاری مرد بوده اند.

سلحشور بیان داشت: در حوادث کار سال جاری ۹ نفر به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست داده‌اند، پس از آن برخورد جسم سخت با ۳ نفر و غرق شدگی با ۳نفر در رتبه‌های بعدی دلایل مرگ در حین کار در این استان قرار می‌گیرند.

به گفته وی مطابق آمارهای موجود شهرستان شیروان با تعداد ۹ نفر بیشترین تعداد متوفی بر اثر حوادث کار را داشته و پس از آن در شهرستان جاجرم سه نفر، اسفراین دو نفر و فاروج یک نفر به دلیل حادثه حین کار فوت کرده‌اند.

سلحشور در ادامه افزود: در نیمه نخست امسال، ۱۰۸ نفر نیز به دلیل مصدومیت حین کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند. از این تعداد ۱۰۴ نفر مرد و ۴ نفر زن بوده‌اند.

طبق اظهارات وی در این بخش، بجنورد با ۵۹ نفر (۵۵ مرد و ۴ زن)، بیشترین مصدوم را داشت و پس از آن به ترتیب شهرهای شیروان (۱۷مرد)، اسفراین (۱۵مرد)، جاجرم (۹مرد) و شهرستانهای فاروج و راز هر کدام با دونفر (مرد) در رتبه‌های بعد قرار دارند. لازم به ذکر است، تعداد مراجعین به دلیل مصدومیت حادثه حین کار در نیمه نخست سال گذشته ۱۳۱ نفر (۱۲۹ مرد و ۲ زن) بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز