خبرگزاری کار ایران

کشته شدن کارگر پرچمدار آزاد راه زنجان -تبریز در برخورد با خودرو

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۰۴۲

ظهر دیروز یکی از کارگران پرچمدار اکیپ عملیات کارگاهی آزادراه زنجان ـ تبریز در اثر برخورد با خودرو سواری جان خود را از دست داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، حوالی ظهر روز گذشته (30 تیر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری  پرچمدار کیلومتر 75پروژه آزاد راه زنجان –تبریز  هنگامی که  به خوردروهای عبوری این محور مسدود بودن قسمتی از مسیر پیشرو را هشدار می داد با یک  خودروی  سواری پراید برخورد کردودر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ «علی اصغر شیرمحمدی» ,رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن تایید این خبر در گفتگو رسانه‌ها گفته است، فرد فوت شده که از کارگران شرکت پیمانکاری  اداره راه بود هنگام نصب علایم ایمنی در این مسیر ارتباطی به دلیل  رعایت نشدن موارد ایمنی و سهل انگاری در به کارگیری تجهیزات لازم ازجمله چراغ چشمک زن و استوانه های ترافیکی و کله قندی دچار این حادثه تلخ و دلخراش شده است.

شیرمحمدی همچنین گفته است، راننده خودرو پراید در این حادثه مقصر نیست و کارشناسان پلیس راه اعزامی به محل بر اساس قانون ، کارگر متوفی و پیمانکار مربوط را به دلیل عدول از قوانین و مقررات به صورت 50 - 50 مقصر تشخیص داده اند.

وی تاکید کرد: طبق ماده چهار قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تردد هرگونه وسایط نقلیه غیرمجاز و ورود اشخاص به اتوبان ها ممنوع است و اگر حادثه ای برای آنان اتفاق بیفتد رانندگان خودروها مقصر نخواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز