خبرگزاری کار ایران

جزئیات حادثه کشته شدن کارگر پتروشیمی مارون از زبان برادرش

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۶۲۱

خانواده «شهرام محمدی» تنها کارگری که در جریان حادثه آتشسوزی پتروشیمی مارون کشته شده می‌گویند عامل این حادثه فعالیت جرثقیلی بوده است که نزدیک محل نشتی گاز ایجاد جرقه کرده است.

به گزارش ایلنا، «ایمان محمدی» برادر «شهرام محمدی» کارگر تعمیرکاری که روز گذشته بر اثر جراحت ناشی از انفجار روز نهم تیرماه پتروشیمی مارون درگذشت  می گوید: برادر من در زمان مرگش حدودا 34 ساله و دارای 4 فرزند بود  که نزدیک به 13 سال در واحد تاسیسات  مربوط به گاز هگزان کار می‌کرد.

او در توضیح اتفاقی که منجر به مرگ برادرش شد می‌گوید: اینطور شنیده‌ایم که در روز حادثه شهرام مشغول بستن شیر مخزن اصلی بود که بخارت گاز هگزان متصاعد شده به بالا تنه وی پاشیده می‌شود و در نهایت بر اثر ایجاد جرقه پیکر وی در شعله های آتش می سوزد .

آقای محمدی ادامه می‌دهد : برادرم پس از سوختگی چندروز در بیمارستانی در بندر امام بستری شد و در ادامه به بیمارستان شهید چمران در تهران منتقل شد که در نهایت روز گذشته تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند.

او در ادامه در خصوص جزئیات مرگ آقای شهرام محمدی گفت: به گفته پزشکان معالج وی به دلیل شدت سوختگی امکان دیالیزم برایش وجود نداشته وبلاخره در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان به دلیل از کار افتادن فعالیت کلیه ها یش وافت فشار خون فوت می کند.

به گفته آقای محمدی از قرار معلوم در گزارش‌های رسمی به فعالیت جرثقیلی که روز حادثه در مجاروت محل کار بردارش مشغول فعالیت بوده اشاره شده است.

وی گفت: با وجود آنکه  همه جزئیات حادثه از سوی مراجع قانونی تایید شده است امیدواریم برای امروز (شنبه 20 تیر ماه) بتوانیم پس از طی مراحل قانونی  جنازه برادرم را برای تدفین از پزشکی قانونی تحویل و به زادگاهش در شهرستان ایذه منتقل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز