خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارگران پایانه و مخازن عسلویه در اعتراض به تعویق حقوق

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۶۲

«معترضان که تعداد آن‌ها در حدود ۶۰ نفر است در روزهای سیزدهم، چهارهم و شانزدهم (امروز) به نشانه اعتراض از انجام کار خودداری کرده‌اند.»

منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه عسلویه از اعتراض گروهی از کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی عسلویه به دلیل پرداخت نشدن حقوق خبر می‌دهند.

کارگران معترض که در واحد تعمیرات و نگهداری شرکت پایا‌نه‌ها و مخازن پتروشیمی عسلویه کار می‌کنند به ایلنا گفته‌اند  از تاریخ سیزدهم اسفند ماه (چهارشنبه هفته گذشته) تا‌کنون نسبت به تاخیری که در پرداخت دستمزد بهمن، عیدی و پاداش پایان سال ۹۳ و همچنین پاداش بهره‌وری نیمه نخست سال ۹۳ به وجود آمده است اقدام به برپایی اعتراضات صنفی کرده‌اند.

 معترضان که تعداد آن‌ها در حدود ۶۰ نفر است در روزهای سیزدهم، چهارهم و شانزدهم (امروز) به نشانه اعتراض از انجام کار خودداری کرده‌اند.

گفته می‌شود این کارگران که از طریق شرکت رامپکو در پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی عسلویه مشغول کار هستند در ماه‌های اخیر نیز چند بار در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود اعتراضات مشابهی را برپا کرده بودند.

شرکت پایانه‌ها و مخازن بندر عسلویه بخشی از وظیفه جابجایی، توزیع و نگهداری مواد اولیه وارداتی و فرآورده‌های صادراتی مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه عسلویه را بر عهده دارد.

 
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز