خبرگزاری کار ایران

ادامه تغییرات در بدنه ورزش؛

جواد نصیری رفتنی شد / تکیه عبادتی بر صندلی موی‌تای

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۳۸

عبادتی از قدیمی‌ها و بزرگان ورزش موی‌تای است که سال‌ها قبل نیز ریاست تشکیلات موی‌تای کشور را برعهده داشت.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، رئیس انجمن موی تای ایران را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور طی حکمی حمدالله عبادتی را به عنوان جانشین جواد نصیری در انجمن موی تای منصوب کرد. عبادتی از قدیمی‌ها و بزرگان ورزش موی‌تای است که سال‌ها قبل نیز ریاست تشکیلات موی‌تای کشور را بر عهده داشت.

به این ترتیب دوران ریاست نصیری که منتقدان زیادی در این مدت اخیر داشت به پایان رسید و حال باید دید رویه انجمن موی‌تای به چه سمت و سویی خواهد رفت. آیا عبادتی می‌تواند حاشیه‌های این ورزش رزمی را به حداقل برساند یا خیر؟!

در بخشی از حکم علیپور آمده است " امید است با اتکال به خداوند منان و بکارگیری افراد متخصص و با تجربه با هماهنگی فدراسیون در انجام امور محوله موفق و موید باشید "

همچنین عبادتی تاکنون به تالیف کتاب‌های ذیل اقدام نموده است:
۱ - اصول و مبانی موی تای ۱۳۷۹
۲ - قوانین و مقررات داوری موی تای ۱۳۸۲
۳ - از پیدایش تا جهانی شدن موی تای ۱۳۸۵
۴ - پاهویوت " مبارزه چند وجهی "(در حال تالیف)

همچنین طی حکمی از سوی علیپور، جواد نصیری به عنوان مشاور اجرایی فدراسیون انجمنهای ورزشی منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است: " امید است با اتکال به خداوند منان و بکارگیری افراد متخصص و با تجربه با هماهنگی فدراسیون در انجام امور محوله موفق و موید باشید "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز