خبرگزاری کار ایران

دروازه بان مدنظر کهکشانی‌ها: قلب من در مادرید است

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۳۲۰

تیبو کورتوا که طبق گفته رسانه‌های اروپایی یکی از اهداف تابستانی رئال مادرید است به جدایی از چلسی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، دروازه بان بلژیکی مطمئن است که او یک روز به پایتخت اسپانیا باز می گردد و می داند که وضعیت شخصی او می تواند او را برای امضای رئال مادرید در آینده تحت تاثیر قرار دهد. تیبو کورتوا گفته شهر مادرید که دو فرزندش در آن ساکن هستند برای او جای ایده آلی است.

دروازه بان چلسی که تمدید قراردادش هنوز نهایی نشده است به مجله Sport Foot Magazine گفت: وضعیت شخصی من به مادرید مربوط است. شما می‌دانید دو فرزند من در این شهر اقامت دارند و هر روز از طریق تماس تصویری با دخترم ارتباط برقرار می‌کنم. او اغلب از دلتنگی‌اش به من می‌گوید اما پسرم کوچک‌تر است و امکان ارتباط تصویری ندارد.

او ادامه داد: هر زمان که فرصتی پیدا کنم، سعی می کنم به اسپانیا بروم، زیرا این وضعیت همیشه آسان نیست. بله، قلب من در مادرید است، این منطقی و قابل فهم است. 

دروازه بان چلسی درباره اینکه با وجود حضور فرزندانش در اسپانیا و پیشنهاد رئال مادرید گفت: اگر رئال واقعا علاقه مند باشد، وضعیت شخصی من می تواند بر همه چیز تأثیر بگذارد، بله. اگر رئال مادرید من را بخواهد، آنها باید با چلسی تماس بگیرند، اما آنها هرگز علاقه مند نبوده اند. حقیقت این است که یک روز من به مادرید برمی‌گردم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز