خبرگزاری کار ایران

پارس جم باید سهمیه آسیایی بگیرد

محسن فروزان: یکی از بهترین گلرهای لیگ هستم/ نامردی بود تارتار را تنها بگذارم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۱۰۶

گلر پارس جم از شرایط خودش و تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.

محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط خودش در پارس جم اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و تمرینات منظمی انجام می‌دهم تا در فرم خوب خودم باقی بمانم. در 19 هفته‌ای که از لیگ گذشته است به عقیده اکثر کارشناسان از گلرهای خوب لیگ بودم و خوشحالم توانستم برای تیمم مفید باشم و امیدوارم در ادامه هم چنین عملکردی داشته باشم.

وی در مورد وضعیت تیمش هم گفت: شروع خوبی در فصل داشتیم ولی چند هفته‌ای است که نتایج تیم افت کرده است و این طبیعی است. فاصله ما از صدر جدول زیاد شده ولی تیم‌هایی پایین‌تر از ما نزدیک شده‌اند و برای همین دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نداریم و باید روند امتیازگیری‌مان را دوباره شروع کنیم.

گلر پارس جم در مورد اینکه این تیم پتانسیل آسیایی شدن دارد یا نه عنوان کرد: من از سیاست‌های باشگاه و کادرفنی خبر ندارم ولی خودم شخصاً عقیده دارم ما توانایی آسیایی شدن داریم و به اندازه خودم هر کاری از دستم بر بیاید برای این کار انجام می‌دهم و امیدوارم در نهایت به آن برسیم.

فروزان در مورد مشکلات مالی باشگاه و مصاحبه مدیرعامل این باشگاه که گفته بود طلب بازیکنان پرداخت شده است گفت: آقای رضائیان لطف کردند و مبلغی تهیه کرده و بخشی از پول بازیکنان را دارند ولی من خودم شخصا هنوز از 55 درصدی که قرار بود اول فصل بگیرم 25 درصد طلب دارم. متاسفانه قانونی که جدیدا مانع از کمک دولت به تیم‌ها شده کار تیم‌هایی مثل ما را خراب کرده است و مشکلات مالی ایجاد شده. می‌دانم آقای رضاییان با این مشکلات تلاشش را می‌کند که پول تزریق شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد چرا که بازیکن اگر پولش را به موقع بگیرد تمام فکر و ذکرش بازی برای تیمش است و دغدغه دیگری ندارد و همین باعث می‌شود تیم شرایط بهتری پیدا کند.

وی در مورد پیشنهاداتش در نیم فصل هم گفت: پیشنهاداتی داشتم که شاید حتی از نظر مالی برایم بهتر هم بود ولی نامردی بود در این شرایط پارس جم، تماشاگران خوبش و تارتار را تنها بگذارم. تارتار کسی بود که من را به پارس جم آورد و حمایت زیادی از من داشت و نمی‌خواستم در این شرایط تنهایش بگذارم. تماشاگران خوب تیم‌مان هم همیشه از من حمایت کردند و از کی‌روش خواستند من را به تیم ملی دعوت کند و محبت آنها را نمی‌توان بی‌جواب گذاشت.

گلر پارس جم در مورد دیدار با استقلال خوزستان هم خاطرنشان کرد: تیم خوبی هستند و شاید در جدول جایگاه خوبی نداشته باشند ولی تیم خطرناک و زهرداری هستند که باید حواس‌مان را جمع کنیم. همانطور که گفتم دیگر حق اشتباه و امتیاز دادن نداریم و باید پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز