خبرگزاری کار ایران

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال:

علیپور ناجی پرسپولیس شد؛ سنجاق عنایتی به ته جدول

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۱۵۰

دو تیم مشکی‌پوشان و پرسپولیس جدول در ایستگاه نوزدهم به هم رسیدند که سرخپوشان تهرانی بازی را بردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم مشکی‌پوشان مشهد و پرسپولیس تهران از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شده است و دو تیم در حالی به مصاف هم رفته‌اند که رتبه‌های ابتدایی و انتهایی جدول را در اختیار دارند.

این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تهرانی روی گل علیپور همراه بود.

 

گل: علی علیپور (90)

 

ترکیب مشکی‌پوشان:

محمدحسین عین افشار، حنیف عمران زاده، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، کیوان امرایی، محمدمهدی عسگری، حسین بادامکی، یونس شاکری و حسین زامهران 

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی،محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا،محسن ربیع خواه،فرشاد احمدزاده،وحید امیری،گادوین منشا و علی علیپور

 

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 1: ضربه ایستگاهی خطرناک روی دروازه پرسپولیس با اشتباه مدافعین پرسپولیس خطرساز شد که بیرانوند و احمدزاده با یکدیگر برخورد کردند و نهایتا توپ راهی اوت شد.

دقیقه 18: کرنر فرشاد احمدزاده از سمت راست ارسال شد و با ضربه سر علی علیپور با کمترین فاصله از کنار تیرک دروازه مشکی‌پوشان راهی اوت شد.

دقیقه 21: یونس شاکری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت گل شد که این موقعیت از سوی کمک داور آفساید تشخیص داده شد.

دقیقه 29: عین افشار خروج اشتباهی از دروازه داشت و فرصت گلزنی در اختیار علیپور مقابل دروازه خالی قرار داد ولی این بازیکن در موقعیت بدی به توپ رسید و حاصلی برای تیمش نداشت.

دقیقه 36: صادق محرمی سمت راست ارسالی روی دروازه داشت که با ضربه سر علی علیپور توپ با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 38: توپ ارسالی از سوی احمدزاده برای امیری این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار دارد ولی ضربه او با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه 63:فرشاد احمدزاده پاس زمینی زیبایی مقابل دروازه برای علیپور ارسال کرد که با ضربه بد این بازیکن همراه بود و حاصلی نداشت.

دقیقه 66: یونس شاکری چسبیده به خط محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را با یک شوت تهدید کرد که با مهار علیرضا بیرانوند همراه شد.

دقیقه 76: سیامک نعمتی در اولین حرکت خود بعد از حضور در زمین در موقعیت شوتزنی قرار گرفت که ضربه‌اش بعد از برخورد به مدافع سیاه جامگان در اختیار عین افشار قرار گرفت.

دقیقه 90 (گل): ارسال وحید امیری در موقعیتی خوب برای علی علیپور این بازیکن را مقابل دروازه خالی قرار داد و او هم به سادگی دروازه را باز کرد.

دقیقه 1+90: کامیابی‌نیا با پاس خوب خود فرشاد احمدزاده را در مورد گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز