خبرگزاری کار ایران

فوتسالیستی که در شرایط غیرعادی مرتکب قتل شد

مخاطب صحبت‌های تکان‌دهنده تورک چه کسی بود (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۷۲۲

یک فوتسالیست بانو هنگام رانندگی یک عابر را زیر گرفته و به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه نود پرده از اتفاق هولناک و عجیبی برداشت که به گفته وی پنج ماه قبل برای یک فوتسالیست زن کشورمان اتفاق افتاده و در حال حاضر ابعاد قضایی آن خودش را نشان داده است.

صحبت از ارتکاب به قتل توسط یک بانوی فوتسالیست کشورمان مطرح شد که در اردیبهشت ماه پشت فرمان اتومبیل یک عابر را با برخود به قتل رسانده است، عابری که از قضا مامور نیروی انتظامی بود. قتلی که گفته می‌شود به دلیل حالت نامتعادل راکب خودرو اتفاق افتاده و اگر این موضوع اثبات شود موضوع ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند.

"ا - ف" ، فوتسالیست ملی‌پوشی است که سابقه حضور در تیم‌های مطرح بانوان را هم در کارنامه دارد که مرتضی تورک در موردش صحبت کرده است و حالا با درخواست قصاص از سوی خانواده مقتول مواجه شده است و پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

گفته می‌شود او بعد از اینکه با این عابر که بعدا مشخص شد مامور بود را مورد اصابت قرار داده، پا به فرار گذاشته و بعد از ساعاتی به همراه پدرش خود را معرفی کرده است. با ارائه وثیقه او اکنون طی هشت ماه اخیر موفق شده به بازی نیز بپردازد و اکنون بار دیگر پرونده‌اش به جریان افتاده است.

هنوز ادعای مبنی بر غیر عادی بودن حالت این بازیکن فوتسال هنگام رانندگی به اثبات نرسیده و در درست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز