خبرگزاری کار ایران

من مانوئل نویر هستم

گفت‌وگو با عامل ناکامى بزرگ پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۷۰

دروازه‌بان پیکان نقش پررنگی در پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس داشت.

پیام نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم و به 3 امتیاز با ارزش رسیدیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است ولی می‌دانستیم شکستش غیر ممکن نیست و با تمرین و برنامه‌ریزی وارد زمین شدیم و طبق چیزی که می‌خواستیم زود به گل رسیدیم و از گلی که زدیم هم محافظت کردیم و به نتیجه‌ای که حق‌مان بود رسیدیم.

وی در مورد به میدان رفتنش به جای رحمان احمدی در این دیدار گفت: متاسفانه او دچار مصدومیت شد و نتوانست در فهرست تیم قرار بگیرد ولی کادرفنی از قبل به من آماده‌باش داده بود تا هر زمان که نیاز شود برای تیم به میدان بروم و مقابل پرسپولیس این فرصت نصیبم شد که به میدان بروم و با توجه به اینکه اولین بار در یک بازی حساس این چنینی قرار گرفتم از عملکرد خودم رضایت دارم.

دروازه‌بان پیکان در مورد قرار گرفتن مقابل خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: همه می‌دانند پرسپولیس بهترین مهاجمان ایران و آسیا را دارد و کار مقابل آنها چقدر سخت است ولی من ترسی از قرار گرفتن مقابل آنها نداشتم و با تمرینات خوب و آمادگی کامل به زمین رفته بودم و خدا را شکر توانستم به خوبی از دروازه محافظت کنم.

نیازمند در مورد ضربه‌سر طارمی که در آستانه ورود به دروازه توسط او دفع شد گفت: موقعیت خطرناکی بود ولی من با پیش‌بینی موقعیت و حرکت به موقع آن را دفع کردم و یکی از حساس‌ترین و خطرناک‌ترین توپ‌هایی بود که روی دروازه من آمد.

وی در مورد صحنه‌ای که علیپور او را جا گذاشت و مقابل دروازه‌خالی قرار گرفت اظهار داشت: واقعاً در آن صحنه فکر کردم کار تمام شده است و دروازه‌مان باز می‌شود ولی خدا را شکر که توپ گل نشد و زحما‌ت‌مان بی‌نتیجه نماند.

دروازه‌بان پیکان با اشاره به خروج‌هایش از دروازه و دفع توپ به سبک گلر بایرن‌مونیخ گفت: این سبک بازی مورد علاقه من است و در تمرینات هم آن را انجام می‌دهم. در تمرین بچه‌ها من را نویر صدا می‌زنند و الگوی من هم این دروازه‌بان است و به سبک بازی او علاقه دارم و فیلم‌هایش را نگاه می‌کنم.

نیازمند در پایان گفت: خوشحالم با این نتیجه از فشاری که در آن بودیم خارج شدیم ولی نباید مغرور شویم و به دنبال ادامه پیروزی در بازی‌های بعدی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز