خبرگزاری کار ایران

باید به هم‌نسلان من احترام بگذارید و منصوریان لایق اعتماد بیشتر است

واکنش مهرداد میناوند به شایعه برکناری منصوریان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۶۰۶

پیشکسوت پرسپولیس که در روزهای اخیر با سرمربی استقلال درگیری لفظی پیدا کرده بود به موضوع برکناری او از استقلال ورود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد میناوند که با توجه به اظهارات عجیبش در هفته گذشته مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته، به حمایت از سرمربی کنونی این تیم پرداخت.

میناوند که تا پیش از این با خطاب کردن سرمربی استقلال به نام "شیشعلی" هجمه تندی را متوجه خود می‌دید و با شکایت علیرضا منصوریان مواجه شده است. این پیشکسوت پرسپولیس که سابقه همبازی بودن با منصوریان را در کارنامه دارد، اکنون به حمایت از او پرداخته و گفت: شاید استقلال در کسب نتایج آنطور که باید و انتظار می‌رفته موفق نبوده، اما این برخورد با مربی‌ای که عمر خود را در این باشگاه گذاشته پسندیده است. انتظارم از هواداران استقلال حفظ حرمت برای مربی‌ای بود در فصل گذشته موفقیت‌هایی با این تیم کسب کرده و در دوران بازیگری نیز جزو بازیکنان ممتاز این باشگاه بوده است. من نسبت به بازیکنان هم نسل خود تعصب دارم و امیدوارم احترامی که شایسته این نسل است را برای او حفظ کنند.

میناوند در ادامه حمایتش از منصوریان گفته: شغل مربیگری دشواری‌های خاص خود را دارد و ممکن است در مقطعی یک مربی علیرغم تمام قابلیت‌ها نتواند به خواسته خود برسد و صبر بهترین اتفاقی است که می‌تواند آنها را بار دیگر به موفقیت برساند و از بحران دور شوند. شاید در دنیای حرفه‌ای با یکدیگر کری داشته باشیم و این در دنیای هواداری باشد اما نباید اینطور دستاوردهای شخصی که عمر خود را صرف یک باشگاه کرده زیر سوال برد و مطمئنا او تمام تلاش خود را با عشق خالص برای آبی‌ها و هوادارانش خرج کرده و خواهد کرد و باید پای او بایستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز