خبرگزاری کار ایران

تیزرهای دربی ۸۵ رد شد؛

وقتی رسانه ملی ستاره لوگوی پرسپولیس را قبول ندارد (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۴۵

ستاره لوگوی پرسپولیس در تیزرهای منتشر شده برای دربی باعث برگشت خوردن آن شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی دوستانه سرخابی‌های پایتخت که پس از حرف و حدیث‌های فراوان قرار شد روز 31 تیر ماه در آلمان برگزار شود همچنان دردسرساز و جنجال آفرین است.

سامانه 3090 به عنوان اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که بنیانگذار این دیدار بوده است اقدام به تولید چند تیزر برای تبلیغ این دیدار کرده است که تمام آنها توسط نهادهای نظارتی صدا و سیما برای پخش در رسانه ملی رد شد.

پیگیری‌های انجام شده گواه از این دارد که دلیل مردود شدن تیزرهای تولیدی، قرار داشتن ستاره در لوگوی پرسپولیس بوده است که پیش از این چند بار پخش آن در برنامه‌های ورزشی برای صدا و سیما دردسرساز شده است.

ستاره‌های استفاده شده روی لوگوی استقلال و پرسپولیس همیشه جزو سوژه‌های اصلی کری‌خوانی هواداران دو تیم بوده است و حساسیت زیادی برای آنها دارد.

استقلال به دلیل دو قهرمانی در رقابت‌های آسیایی سال‌هاست که از دو ستاره روی لوگوی خود استفاده می‌کند و پرسپولیس هم که در فصل جاری دهمین قهرمانی خود در فوتبال ایران را جشن گرفتند، به همین مناسبت یک ستاره به لوگوی خود اضافه کردند.

با توجه به اینکه قانون مشخصی در فوتبال ایران برای این ستاره‌ها وجود ندارد موثق بودن ستاره هرکدام از دو تیم محل بحث هواداران بوده است.

با توجه به هزینه و زحمت زیادی که روی ساخت این تیزرها انجام شده است تولید دوباره آن امکان پذیر نیست و از طرفی اصلاح تیزرهای تولید شده هم کار دشواری است که مشخص نیست شدنی باشد.

ستاره استفاده شده روی لوگوی پرسپولیس در این تیزر تنها به لوگویی که در پایان آن استفاده شده خلاصه نمی‌شود و در طول این ویدیو چند بار روی پیراهن بازیکنان و پرچم‌هایی که در دست هواداران است هم بکارگیری شده است.

با وجود دردسر ایجاد شده مشخص نیست در نهایت چه تصمیمی برای پخش تیزرهای این مسابقه گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز