خبرگزاری کار ایران

جوانسازی تراکتور در فصل جدید

از پیرمردهای ژنرال تا جوان‌های یحیی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۰۷

میانگین سنی تراکتورسازی در فصل جدید تفاوت زیادی با فصل گذشته دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم تراکتورسازی که در فصل جدید به دلیل محرومیت از جذب بازیکن جدید مجبور به استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه خود در برخی از پست‌ها شده است، میانگین سنی به مراتب پایین‌تری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

پس از پایان نقل و انتقالات پیش از فصل شانزدهم، بابت بالا بودن میانگین سنی تراکتورسازی انتقادات زیادی به قلعه‌نویی وارد شده بود که در طول فصل این موضوع به زیان تیم تمام شد و مصدومیت‌ها و افت بدنی تیم در پایان فصل گویای آن بود.

تراکتوری‌ها فصل گذشته با میانگین سنی 26.3 بعد از ماشین‌سازی و پیکان پیرترین تیم در میان شانزده تیم لیگ برتر بودند که در فصل جدید این آمار بهبود پیدا خواهد کرد.

از جمع نفرات تراکتورسازی در فصل پیش ادینیوی 35 ساله، جام کرار 31 ساله، شفیعی 30 ساله، سروش رفیعی 28 ساله بالاتر از میانگین سنی تیم بودند که جدا شدند و بازیکنان جوان جای آنها را خواهند گرفت و محمدرضا اخباری 24 ساله و سعید آقایی 22 ساله پایین‌تر از میانگین سنی بودند که جانشین‌هایشان گروسیان 24 و نادری 20 ساله هستند و این آمار را افزایش نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز