خبرگزاری کار ایران

طارمی بیشتر از همه ضرر می‌کند

برانکو:محرمی با پرسپولیس به اوکراین می‌آید/درباره قرارداد رسن از باشگاه سوال کنید

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۵۶۵

سرمربی پرسپولیس می گوید طارمی بازیکن ما است و اجازه باشگاه را داشته که با تیم های دیگر مذاکره کند اما باید بداند هر تمرین را از دست بدهد ضرر کرده است.

به گزارش ایلنا،برانکو پس از پیروزی برابر امیدهای این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه بسیار خوبی را داشتیم و در مسابقات از تمرین بیشتر یاد می گیریم. خوشحالم که همه بازیکنان جوان معیارهایی که می خواستیم را داشتند و الان بیش از بیست بازیکن خوب در اختیار داریم که باعث می شود نیمکت خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان تازه وارد در زمین افزود: خود شما عملکرد این بازیکنان را تماشا کردید و من کاملا راضی بودم. از همه مهم تر این است که بازیکنانی را که می خواستیم جذب کردیم. سیامک نعمتی، منشا، شجاع خلیل زاده و مصلح در کنار این بازیکنان جوان که در تمرین اختیار داریم باعث شدند تا سطح تمرینات ما بالاتر برود.

برانکو در ادامه درباره اعتراض مربیان به تغییر در زمان قرعه کشی لیگ برتر، بیان کرد:  نمیدانم چرا تغییر کرده اما من با دیگر مربیان موافق هستم و این موضوع باید یک ماه قبل برگزار می شد.

او در ادامه درباره شرایط طارمی عنوان کرد: این سوال را باید از ترکاشوند و طاهری بپرسید که او چه وضعیتی دارد. من می فهمم که او شاید دوست دارد ما را ترک کند اما حیف است اگر این بازیکن برود. طارمی دو سال آقای گل فوتبال بوده اما نمی توانم بگویم چه اتفاقی رخ می دهد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا طارمی در اردوهای اوکراین و آلمان غیبت خواهد کرد، گفت: طارمی بازیکن ما است و اجازه باشگاه را داشته که با تیم های دیگر مذاکره کند اما باید بداند هر تمرین را از دست بدهد ضرر کرده و خود او بیش از دیگران ضرر کرده است.

او افزود: هر کسی به دنبال بهبود شرایط خود است و نباید از طارمی ناراحت بشویم. در دنیا نیز این اتفاقات رخ می دهد و برخی بازیکنان که می خواهند بروند با قیمت بالای رضایت نامه مواجه می شوند و این اتفاقات در همه جا وجود دارد. او اگر بخواهد خود او باید تصمیم بگیرد مانند بیرانوند در پرسپولیس بماند.

برانکو در ادامه درباره انتخاب جانشین برای طارمی، گفت: ما جای خالی او را با منشا پر کرده ایم و اگر مهدی بماند، در لیست بالای 23 سال جایی نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره فشردگی برنامه های این تیم و بازی با استقلال، نفت و افتتاحیه لیگ و تاثیر آن بر دیدار با الاهلی، عنوان کرد: مهم ترین موضوع این است که برای بازی با الاهلی کاملا آماده باشیم. در این فاصله 5 بازی رسمی و چند بازی دوستانه داریم و انتظار داریم همه بازیکنان تا آن زمان آماده و سالم باشند. مهم ترین مساله برای ما آمادگی تیم تا بازی با الاهلی است.

برانکو درباره شرایط صادق محرمی، عنوان کرد: این بازیکن با ما به اوکراین خواهد آمد و در کنار ما حضور دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط بشار رسن و حضور در اردوی قرمز ها، گفت: این سوال مربوط به من نیست و باشگاه درباره او نظر خواهد داد و در آینده خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد.

او در پاسخ سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا قرارداد این بازیکن با پرسپولیس نهایی نشده، افزود: من پاسخگوی این سوال نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز