خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: با ذوب آهن به دنبال قهرمانی هستیم/ سرخابی‌ها تنها مدعیان فصل جدید نیستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۳۴۶

هافبک باتجربه ذوب‌آهن از تلاش این تیم برای قهرمانی و همچنین کار دشواری که در لیگ هفدهم دارند می‌گوید.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: سه هفته است تمرینات‌مان را به صورت سخت و فشرده پیگیری می‌کنیم و در کنار آن کارهای بدنسازی را هم زیر نظر کادرفنی انجام می‌دهیم. بازی‌های تدارکاتی خوبی ترتیب داده شده است و یک اردوی خارجی خوب هم در پیش داریم تا با آمادگی کامل وارد فصل جدید شویم.

وی در مورد هدف تیم در فصل جدید گفت: تیم خوبی داریم که بازیکنانش حفظ شدند و چند بازیکن هم برای تقویت به جمع ما اضافه شدند. فکر می‌کنم شرایط خوبی داشته باشیم و می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

هافبک ذوب‌آهن در مورد تمدید قرارداداش با ذوب‌آهن اظهار داشت: من از اوایل دوران فوتبالم در ذوب‌آهن بودم و همیشه گفته‌ام اگر شرایط این تیم خوب باشد به سایر تیم‌ها فکر نمی‌کنم. امسال هم با توجه به برنامه‌های باشگاه و آمدن آقای قلعه‌نویی انگیزه زیادی دارم که بعد از مصدومیت سختی که داشتم به روزهای اوجم بازگردم.

حدادی‌فر در مورد تجربه کار مجدد با قلعه‌نویی عنوان کرد: من در تراکتورسازی هم زیر نظر ایشان کار کردم و فکر می‌کنم انتخاب خوبی برای ذوب‌آهن بود و با حضور ایشان می‌توانیم در فصل جدید خودمان را یکی از مدعیان قهرمانی بدانیم.

وی با اشاره به تیم‌هایی که شانس قهرمانی در فصل جدید را دارند گفت: فکر می‌کنم فصل سختی در پیش داریم و تیم‌های خوبی بسته شده‌اند. علاوه بر استقلال و پرسپولیس تیم‌های دیگری هم شانس قهرمانی دارند. ما و سپاهان هم مدعی محسوب می‌شویم. ضمن اینکه تیم‌هایی مثل صنعت نفت، سایپا، پیکان و... هم می‌توانند فراتر از انتظار ظاهر شوند. حتی تیم‌های تازه لیگ برتری شده سپیدرود و پارس جنوبی‌ هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و می‌توانند بالاتر از حد انتظار ظاهر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز