خبرگزاری کار ایران

دایی در گفت‌وگو با ایلنا:

مساوی هم نه، مقابل استقلال فقط برد می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۹۹۰

علی دایی در فوتبال شناخته شده است و نتایج خوب صبا نتیجه سعی و تلاش علی آقا است. کسانی که او را از پرسپولیس دور کردند به لحاظ فوتبالی در حد و اندازه‌ای نیستند که علی آقا جوابی به آنها بدهد.

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امتیازات هفته‌های اول را از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف صدر جدول بودیم.

محمد دایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ما تیم یکدستی است و بچه ها همه با هم رفیق هستند و دوست دارند تیم نتیجه بگیرد. ما تمرینات خوبی داشتیم و تا الان نتایج خوبی گرفتیم اما اگر در هفته‌های اول لیگ امتیازات مفتی را از دست نمی دادیم الان با اختلاف امتیاز صدرنشین لیگ بودیم. تمام سعی و تلاش مان این است که روند خوب مان را ادامه دهیم.

وی در مورد شرایط مالی صبای قم گفت: تا اینجای کار صاحبان باشگاه به تعهدات شان عمل کرده اند. آقای موسوی به عنوان مالک باشگاه تا الان خیلی کمک کرده و امیدواریم در ادامه راه هم همین وضعیت باشد تا تیم نتایج لازم را بگیرد.

وی در مورد بازی بعدی تیمش با استقلال در تهران اظهار داشت: استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است و تمریناتش را با نفرات خوبی که دارد به موقع شروع کرد اما تیم ما هم خوب است و بازیکنان تاثیرگذاری داریم. این بازی برای هر دو تیم سخت است اما برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌رویم تا اوضاع‌مان بهتر شود.

مربی صبای قم ادامه داد: مطمئن باشید ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم حتی مقابل استقلال در آزادی و برای این 3 امتیاز تلاش می کنیم. تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند و تیم باانگیزه ای داریم و حتی به مساوی هم فکر نمی کنیم.

محمد دایی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی با نتایجی که در صبا می‌گیرد به نوعی پاسخ بی‌مهری‌هایی که با او در پرسپولیس شد را می دهد، گفت: علی آقا کار خودش را می کند. علی دایی در فوتبال شناخته شده است و نتایج خوب صبا نتیجه سعی و تلاش علی آقا است. کسانی که او را از پرسپولیس دور کردند به لحاظ فوتبالی در حد و اندازه‌ای نیستند که علی آقا جوابی به آنها بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز