خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه هشتم؛

صدرنشینی استقلال و سپاهان دست مشهدی ها/اولین مصاف سرخپوشان بدون کاپیتان

سرنوشت استقلال و سپاهان برای صدرنشینی این هفته در مصاف با تیم های مشهدی رقم خواهد خورد. این هفته سرخپوشان پایتخت هم نخستین دیدار خود را بدون کاپیتان نوروزی تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر از امروز پنجشنبه با برگزاری دیدار استقلال خوزستان رده سومی و ملوان بندر انزلی آغاز می شود.

فردا جمعه هم 7 دیدار برگزار خواهد شد که مصاف استقلال و سپاهان  با پدیده مشهد و سیاه جامگان مشهدی لیگ می تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

آبی پوشان پایتخت که در این فصل خود را در قواره یک مدعی قهرمانی نشان داده اند کار آسانی مقابل پدیده مشهد که بسیار سخت کوش و دونده نشان می دهد، نخواهند داشت.

سایپا و ذوب آهن اصفهان که در این فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و در نتیجه گیری نیز تاحدودی موفق بوده اند یکی دیگر از دیدارهای مهم آوردگاه هشتم لیگ برتر را برگزار می کنند.

تقابل اندیشه های مجید جلالی و یحیی گل محمدی می تواند بر زیبایی های این دیدار اضافه کند. ذوب آهن با رهایی قاسم حدادی فر و کاوه رضایی از مصدومیت با توان بیشتری نسبت به دیدارهای گذشته به میدان خواهد رفت.

سپاهان اصفهان که با 14 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد پس از چند هفته عدم موفقیت در کسب پیروزی، بهترین فرصت را خواهد داشت تا با برتری مقابل مهمان خود، سیاه جامگان خراسان، از حاشیه فاصله بگیرد.

در هفته های گذشته هواداران سپاهان از عملکرد تیم و کادر فنی به شدت انتقاد کردند که این مسئله حسین فرکی را در آستانه وداع با طلایی پوشان قرار داده بود.

فولادخوزستان قعرنشین که نشانی از سال های موفقیت آمیز خود ندارد، میزبان تراکتورسازی تبریز است.

شکست هرکدام از تیم ها در این دیدار می تواند به منزله پایان احتمالی، حضور دراگان اسکوچیچ و تونی اولیویرا در فولاد و تراکتورسازی باشد.

پرسپولیس تهران که 2 هفته ای است در شوک درگذشت هادی نوروزی کاپیتان خود قرار دارد در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم با سرمربیگری علی دایی است. دیداری که بدون تردید می تواند با حضور هواداران، یاد و خاطره کاپیتان فقید سرخپوشان را زنده نگه دارد. 

برنامه کامل دیدارهای هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، به شرح زیر است:
پنجشنبه - ۲۳ مهرماه ۱۳۹۴
استقلال خوزستان - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۷:۱۰، ورزشگاه غدیر اهواز

جمعه - ۲۴ مهرماه ۱۳۹۴
پدیده مشهد - استقلال تهران، ساعت ۱۵، ورزشگاه ثامن مشهد
سایپا تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه دستگردی
راه‌آهن تهران - استقلال اهواز، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران
گسترش فولادتبریز - نفت تهران، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز
سپاهان اصفهان - سیاه جامگان مشهد، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۷:۱۰، ورزشگاه غدیر اهواز
* پرسپولیس تهران - صبای قم، ساعت ۱۸:۲۴، ورزشگاه آزادی

کد خبر : ۳۱۳۶۷۶