خبرگزاری کار ایران

در حضور ۱۵ رسانه کشور؛

خبرگزاری ایلنا قهرمان اولین دوره «جام خبرنگار» شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۰۸۱

اولین دوره مسابقات ورزشی-تفریحی«جام خبرنگار» با قهرمانی خبرگزاری ایلنا به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، اولین دوره این مسابقات با همکاری مشترک آژانس‌رسانه اخبار رسمی و مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی-ورزشی انقلاب با شرکت 20 تیم از 15 رسانه کشور از ساعت 8 الی 15 روز 30 مرداد برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده، در گروه‌های 4 نفره در 4 رشته ورزشی اسکیت، تنیس‌روی‌میز، تیروکمان و تیراندازی با حضور مربیان و داوران‌ملی به رقابت پرداختند.

معاون توسعه ورزش‌همگانی وزارت‌ورزش با حضور در این مسابقات گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در سطح جامعه دارند و می‌توانند باعث توسعه ورزش‌های همگانی شوند.

شعبانی‌بهار افزود: برگزاری این مسابقات می‌تواند موجب افزایش شور و نشاط بین خبرنگاران و از این طریق در جامعه شود.

همچمین شاهین احمدی، مدیر مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی-ورزشی انقلاب در این برنامه با تشکر از همکاری مدیریت مجموعه‌انقلاب در برگزاری برنامه ابراز امیدواری کرد که مسابقات جام‌خبرنگار به برنامه‌ای سالیانه در تقویم رویدادهای جامعه‌خبری کشور بدل شده و در دوره‌های بعد به صورت گسترده‌تری برگزار شود.

اولین دوره مسابقات ورزشی-تفریحی«جام خبرنگار» با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. در این رقابت‌ها تیم خبرگزاری ایلنا با کسب 102 امتیاز به مقام‌اول دست یافت و تیم‌های پایگاه‌خبری جماران با 92 امتیاز و روزنامه جام‌جم با 85 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

حضور خانواده‌های خبرنگاران شرکت‌کننده در مسابقات و استفاده آنها از دیگر امکانات مجموعه همچون بولینگ و مینی‌گلف، از حاشیه‌های جذاب این برنامه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز