خبرگزاری کار ایران

امروز و در برنامه دنیای فوتبال؛

پخش زنده دیدار رئال- آث میلان و منچستر- پاری سن ژرمن از شبکه ورزش

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۲۴

دیدار تدارکاتی تیم های پرطرفدار منچستر یونایتد - پاری سن ژرمن و رئال مادرید - آث میلان امروز از شبکه ورزش سیما به طور زنده پخش می شود.

به گزارش ایلنا، درپی درخواست مخاطبان  شبکه ورزش برای پخش زنده دیدارهای تدارکاتی باشگاهی، امروز پنجشنبه (8 مرداد) دو دیدار از سری رقابت های جام بین المللی باشگاه های آمریکا و جام بین المللی سه جانبه چین  در برنامه "دنیای فوتبال" روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود. 

بر اساس این گزارش، دیدار "منچستریونایتد- پاری سن ژرمن" که ساعت 05:30 بامداد فردا پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه سرباز شهر شیکاگو برگزار می شود به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد. دیدار دو تیم رئال و میلان نیز که در شانگهای چین رودرروی هم قرار می گیرند فردا (پنجشنبه) ساعت 16:30 به وقت تهران برای علاقمندان به فوتبال روی آنتن می رود.

گفتنی است تیم‌های باشگاهی فوتبال قاره اروپا در تدارک آماده‌سازی حضور در فصل جدید، در تور پیش فصل به مصاف هم رفتند. در رقابت های جام بین المللی باشگاه ها که از 26 تیر ماه گذشته و در شهرهای مختلف ایالات متحده آغاز شد، تیم های چلسی، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، پورتو، فیورنتینا و تیم  لس آنجلس کلگسی آمریکا به مصاف هم رفتند. در دیدارهای سه جانبه چین نیز دو تیم باشگاهی ایتالیا یعنی آث میلان و اینتر میلان به همراه تیم رئال مادرید اسپانیا به رقابت با هم پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز