به قلم قهرمان اسبق کاراته کشور؛
کتاب کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان مجموعههای ورزشی منتشر شد

کتاب کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی به قلم قهرمان اسبق کاراته کشور به رشته تحریر درآمد.
به گزارش ایلنا، حمید نعمتیان از قهرمانان سالهای نه چندان دور کاراته کشور و از مربیان کنونی این ورزش زیبا و اصیل، در زمینه مسائل علمی و آموزشی گام های بلندی برداشته است.
مسئول انجمن کاراته ناشنوایان استانتهران اخیرا کتابی تحت عنوان"کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان مجموعههای ورزشی" تالیف کرده است.
وی در مقدمه این کتاب آورده است: در دهههای اخیر به شکل عمومی علاقه به موضوع کیفیت خدمات در حوزهپژوهش نشان داد بهبود در کیفیت خدماتدهی به مشتریان، چگونه به ارتقای عملکرد و رقابتپذیری سازمانی میانجامد. مدیران واحدهای خدماتی اغلب برای سنجشهای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان استفاده میکنند.
از اینرو کیفیت خدمات و رضایت مشتری توجه زیاد بازاریابان و محققان دانشگاهی را به خود جلب کرده است. بسیاری از محققان روابط بین این دو متغیر را با عملکرد مطلوب دریافتکنندگان خدمات مرتبط ساختهاند. هدف از این تحقیق، بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایت مشتریان مجموعههای ورزشی سازمانورزش است.