خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

کی روش تا سال 2018 به فدراسیون برنامه داد/دیدار با کنیا قطعی نشده

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۵۲

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از ارائه برنامه های سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان تاسال 2018 خبرداد و گفت: در جلسه دیروز به دغدغه های کی روش پاسخ دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام دبیری که با رادیو ورزش گفتگو می کرد ضمن اعلام این خبر درباره نشست روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه در باره مسایل و مشکلات تیم ملی صحبت شد و کی روش به سئوالات و ابهامات اعضای هیات رئیسه پاسخ داد.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی کی روش نیز گفت: سرمربی تیم ملی در جلسه روز گذشته اعلام کرد باتوجه به اینکه نکونام سال های زیادی کاپیتان تیم ملی بوده و چند جلسه مربیگری خارجی را نیزگذرانده و قرار است کلاس های خارجی مربیگری وی ادامه یابد ، بهترین گزینه برای دستیاری است.

دبیری همچنین درباره انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی گفت: ظاهرا قبل از آغاز جلسه کفاشیان با کی روش جلسه ای داشته و پیروانی را پیشنهاد کرده و کی‌روش نیز پذیرفته است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی ایران طی ماه‌های آینده با تیم ملی کنیا دیدار دوستانه خواهد داشت یا خیر؟ گفت: همانطور که گفتم سرمربی تیم ملی برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کرده و پس از مطالعه برنامه ها در خصوص بازی دوستانه و سایر مسایل و موارد تصمیم گیری می شود.

دبیری همچنین درباره تعیین تکلیف قرارداد کادر فنی تیم امید که چندین ماه است بدون هیچ گونه قراردادی کار می کنند نیز گفت: قرار است در جلسه آتی هیات رئیسه که هفته آینده در مشهد برگزار می شود ، در این زمینه تعیین تکلیف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز