خبرگزاری کار ایران

با پیروزی بر ریوزاکی

نوشاد عالمیان قهرمانی اوپن لوکزامبورگ شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۱۰

ملی‌پوش تنیس‌ روی‌میز کشورمان با برتری برابر حریف ژاپنی‌اش برای دومین بار قهرمان مسابقات اوپن لوکزامبورگ شد.

به گزارش ایلنا، دیدار پایانی مسابقات اوپن لوکزامبورگ، دیروز در این کشور برگزار شد و نوشاد عالمیان نماینده کشورمان در دیدار پایانی مقابل تونین ریوزاکی از ژاپن به میدان رفت. این بازیکن، نیما عالمیان را در مرحله یک چهارم پایانی شکست داده بود.

نوشاد با برتری 4 بر 2 مقابل ریوزاکی در دیدار پایانی برای دومین بار قهرمان مسابقات لوکزامبورگ شد. عالمیان  سال 2011 نیز توانسته بود عنوان قهرمانی رقابت ها را کسب کند.

نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان که پس از قبول شکست برابر ریوزاکی در بازی یک چهارم پایانی به گروه بازنده ها رفته بود، با پیروزی برابر بازیکن فنلاندی به کسب سکوی سوم امیدوار شد. 

نیما که برای بازگشت به جدول باید حریف سوئدی را شکست می داد با قبول شکست برابر آرویدسون آخرین شانس خود را برای رفتن روی سکواز دست داد.

وی در ادامه مسابقات برای کسب مقام هفتم مقابل ریوتارا اوگاتا از ژاپن به میدان رفت که با شکست مقابل این حریف ژاپنی به مقام هشتم مسابقات لوکزامبورگ رسید.

افشین نوروزی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات به مقام سیزدهم بسنده کرد و پوریا عمرانی نیز به مقام پنجاه‌وسوم مشترک رسید.

پیش از این در روز نخست مسابقات نیز تیم الف ایران متشکل از برادران عالمیان توانسته بود عنوان قهرمانی رقابت های تیمی را کسب کند.

کاروان تنیس روی میز کشورمان با افشین نوروزی، برادران عالمیان و پوریا عمرانی در این رقابت ها حاضر شد. هدایت این تیم بر عهده کاظم مستحقی راد بود و احسان باقری سرپرستی تیم تنیس‌ روی‌میز کشورمان را برعهده داشت.

ملی پوشان تنیس روی میز ایران پس از کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت های انفرادی و تیمی ساعت 1:30 بامداد فردا به کشور باز می گردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز