خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

پورتو 3– بایرن‌مونیخ یک؛ شکست شاگردان پپ با اشتباهات عجیب مدافعان بایرن

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۹۵

دیدار تیم‌های پورتو و بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر یک به سود پورتو به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پورتو و بایرن‌مونیخ از مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 شب گذشته در ورزشگاه دراگو پورتو آغاز شد و میزبان در نهایت به برتری 3 بر یک رسید.

ترکیب پورتو : فابیانو، ایندی، مایکون، دانیلو، ساندرو، هررا، کاسمیرو، تورس، کوارشما، براهیمی و مارتینز

ترکیب بایرن مونیخ: نویر، برنات، رافینیا، دانته، بواتنگ، لام، تیاگو، آلونسو، گوتسه، لواندوفسکی و مولر

تنها دوقیقه از سوت آغاز بازی گذشته بود که جکسون مارتینز با اشتباه مسلم ژابی آلونسو توپ را از وی گرفت و درون محوطه جریمه بایرن با نویر تک به تک شد اما سنگربان حریف او را با خطار متوقف کرد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد تا ریکاردو کوارشما این توپ را دقیقه 3 درون دروازه بایرن بفرستد. 7 دقیقه بعد نوبت به دانته رسید تا با اشتباهی کودکانه توپ را به کوارشما هدیه دهد و او پس از ورود به محوطه جریمه و ضربه‌ای زمینی برای دومین بار سنگر نویر را فروبریزد. به این ترتیب پورتو در دقیقه 10 با 2 گل از حریف قدرتمند خود پیش افتاد.

دقیقه 28 تیاگو آلکانترا در پی ارسال زمینی بازیکنان بایرن توپ را سرضرب به قعر دروازه فابیانو فرستاد تا یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد و نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان به پایان برسد. پورتو در نیمه دوم هم برای زدن گل‌های بیشتر به میدان آمد و دقیقه 65 جکسون مارتینز از اشتباه مرگبار بواتنگ نهایت استفاده را برد و پس از اینکه پشت سر او صاحب توپ شد، نویر را هم پشت سر گذاشت و با یک بغل پا گل سوم پورتو را به ثمر رساند.

بایرن که در هفته‌ها گذشته چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست داده، نتوانست در ادامه حملات متعددی روی دروازه حریف تدارک ببیند و این دیدار در نهایت با نتیجه  3 بر یک به سود پورتو به پایان رسید. بایرن مونیخ برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، در بازی برگشت دست‌کم باید 2 بر صفر برابر حریف خود به برتری برسد.

در دیگر دیدار شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسا با 2 گل سوارز و تک گل نیمار در زمین پاریس سن‌ژرمن به پیروزی 3 بر یک رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز