خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

موتور تراکتور روشن شد/ فرار شاگردان تونی از قعر جدول گروه D

دیدار تراکتورسازی تبریز و الاهلی امارات در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و الاهلی امارات از گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز و به قضاوت کو هیونگ از کره جنوبی برگزار شد که تراکتورسازان در پایان به برتری یک بر صفر دست یافتند.

ترکیب تراکتورسازی: حامد لک، محمد ایرانپوریان(21 عابدینی)، حبیب گردانی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، لوسیانو ادینیو، آندرانیک تیموریان، میرهانی هاشمی و فرشاد احمدزاده

ترکیب الاهلی:  حبیب الفردان، ولید عباس، اسماعیل الحمادی، احمد خلیل، عثمان السعیدی، کیونگ رزوون، عبدالعزیز حسین، حسین احمد المرزوقی، ماجد نصیر، عبدالعزیز سنکور و ماجد حسن

فرشاد احمدزاده دقیقه 40 روی حرکت پابه توپ استثنایی فردین عابدینی سنگر الاهلی را فروریخت تا زننده تک گل این دیدار لقب بگیرد.

در نیمه دوم الاهلی موقعیت‌های خوبی برای جبران گل خورده داشت اما بازی خوب حامد لک و مدافعان تراکتورسازی مانع از گلزنی‌ نمایند امارات شد.

تراکتورسازی با این پیروزی 3 امتیازی شد و موقتاً به رتبه دوم جدول گروه D‌ لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. الاهلی هم با این شکست و با یک امتیاز به قعر جدول این گروه سقوط کرد.

کد خبر : ۲۵۷۷۵۵