خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر

۱۴ پروژه آب و فاضلاب شهری در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان گفت: ۱۴ پروژه آب و فاضلاب شهری با اعتباری بالغ‌ بر ۲۲۰ میلیارد ریال دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، حمیدرضا کرم‌وند در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه‌ها در راستای توسعه شبکه آب و فاضلاب و اصلاح شبکه‌های فرسوده در سطح استان است.

وی اظهار کرد: شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب به‌طول پنج کیلومتر در شهرستان کوهدشت، در شهرستان خرم‌آباد به‌طول پنج کیلومتر، در شهرستان دلفان به‌طول پنج کیلومتر، در شهرستان پلدختر به‌ طول هفت کیلومتر و در شهرستان الیگودرز به‌ طول چهار و نیم کیلومتر  اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه و افزایش خدمات و امکانات زیرساختی شهری‌های تازه تأسیس، دو مخزن هزار مترمکعبی در شهرهای دوره و ویسیان احداث‌شده و ساختمان‌های جانبی و مکان‌هایی برای نگهداری این مخازن نیز ساخته‌شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان افزود: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 16 کیلومتر در شهرستان بروجرد، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول هفت و نیم کیلومتر در شهرستان دورود و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 12 کیلومتر در شهرستان دلفان انجام می‌شود.

کرم‌وند تصریح کرد: افتتاح مخزن پنج هزار مترمکعبی در شهرستان الیگودرز، مخزن پنج هزار مترمکعبی و 10 کیلومتر خط انتقال آب در شهرستان خرم‌آباد، حفر یک حلقه چاه و خطوط انتقال آب در چالان چولان، حفر و تجهیز سه حلقه چاه و اجرای چهار کیلومتر خط انتقال در خرم‌آباد انجام می‎شود.

کد خبر : ۳۴۰۸۷۰