خبرگزاری کار ایران

پای دفتر کار مجازی به خانه ملت باز شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۲۴

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار نوپا هستید، مطمئنا کارگاه یا دفتر شما به شماره تلفن ثابت و منشی نیاز خواهد داشت، خبر خوب اینکه با کمک سرویس‌های منشی مجازی و تلفن گویا می‌توان هزینه راه اندازی یک دفتر در تهران و کلانشهرها را به شدت کاهش داد. این موضوع مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قرار گرفته است.

این روزها کسب و کارهای اینترنتی پاسخگوی بسیاری از نیازهای جدید ما هستند، در دنیای پر شتاب کنونی هر روز راه‌حل جدیدی برای سرعت بخشی به کار و زندگی روزمره ما پدید می‌آید. از تاکسی‌های آنلاین و پخش غذا به صورت اینترنتی بگیر تا دفتر کار مجازی که جبران کننده هزینه راه اندازی یک کسب و کار است و با استفاده از آن می‌توان در کمتر از 5 دقیقه صاحب شماره تلفن ثابت در تهران و یک دستیار یا منشی مجازی شد، فکسِ اینترنتی ارسال کرد و مدیریت تماس‌ها را به خوبی انجام داد.

 خوشبختانه امروز دولت حامی جدی کسب و کارهای خلاقانه و نوپاست و مسئولان هم به فرصت‌های جدیدی که دفتر کار مجازی ایجاد می‌کند پی برده‌اند.

حمایت از خلاقیت‌های اینترنتی موجب افزایش بهره‌وری می‌شود

رئیس کمیته آی‌تی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد خدمات جدید اینترنتی و کسب و کار مجازی، گفت: باید از راه‌هایی که موجب کاهش هزینه و افزایش رفاه مردم می‌شود، استقبال کرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه حمایت از خلاقیت‌های اینترنتی موجب افزایش بهره‌وری می‌شود، گفت: نباید با خلا‌های قانونی موجب شویم این نوع کسب و کار شکل نگیرد.

وی با بیان اینکه قوانین کمی در حوزه کسب و کار اینترنتی موجود است، اظهار داشت: دولت باید با ارائه لایحه حمایت‌های قانونی خود را از آن‍ها افزایش دهد و در عین حال ضابطه مشخص و نظارت بر این نوع تجارت و کارآفرینی داشته باشد.

یک کارشناس حوزه مدیریت کسب و کار با بیان اینکه با توجه به رشد تکنولوژی و هزینه های بالای راه اندازی دفترکار، اعم از اجاره محل شرکت و هزینه تجهیزات اداری و نیروی کار مقیم، امروزه شرکتها و افراد زیادی مایل به راه اندازی دفتر کار خود به صورت مجازی می باشند گفت: دفتر کار مجازی به عنوان پدیده ای نوظهور در دنیای کسب و کار چند سالی است به ایران نیز راه یافته است.

علی دشتی افزود: دفتر کار مجازی با داشتن امکاناتی مانند منشی مجازی، تلفن گویا و مرکز تماس آنلاین در واقع دفتر کار شماست که می توانید با صرف هزینه های بسیار پایین و بدون نیاز به داشتن مکان و یا خط تلفن این دفتر کار را برای خود راه اندازی کرده و کسب و کار خود را آغاز کنید.

 

 

تمامی کسب و کارهای اینترنتی باید دارای دفاتر کار مجازی باشند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با بیان اینکه مالیات دریافتی از کسب ‌و کارهای اینترنتی باید حداقلی باشد، گفت: قوانین در حوزه کسب و کار مجازی در ایران کافی نیست.

سعید باستانی با بیان اینکه حمایت از کسب و کار اینترنتی همیشه دستور کار مجلس بوده است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که راه اندازی بنگاه اقتصادی در شرایط کنونی با توجه به هزینه‌های اولیه،  سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده را دچار تردید نموده است، استفاده از سیستم‌های نوین اینترنتی و مجازی می تواند سبب کاهش ریسک گردد و همچنین قوانین برای این حوزه باید با قوانین کسب و کارهای سنتی متفاوت باشد، چرا که با توحه به اینکه هزینه در این کسب و کار کاهش می یابد، ارایه خدمات به مردم در فضایی ارزان‌تر و ساده‌تر شکل می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگری که باید روی آن متمرکز شد این است که امنیت شبکه‌ پولی و بانکی با ساز و کار خاصی مورد توجه قرار بگیرد تا فعالیت‌ها در این حوزه تحت شعاع این موضوع قرار نگیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه تمامی کسب و کارهای اینترنتی باید دارای دفاتر کار مجازی باشند، یادآور شد: دفتر کار مجازی موجب می‌شود فرد به راحتی با مشتریان در تماس باشد در عین حال با توجه به اینکه نیازی به دفتر یا ساختمان فیزیکی وجود ندارد موجب کاهش شدید هزینه‌ها در این خصوص می‌شود.

مزیت دفتر کار مجازی کاهش شدید هزینه راه اندازی کسب و امنیت مضاعف است

علی دشتی مبتکر ایده «دفتر شما» با بیان اینکه مزیت شماره یک استفاده از دفتر مجازی قیمت مناسب آن است تصریح کرد: یکی از اصول کارآفرینی به حداقل رسانیدن هزینه‌هاست، چرا که یک کسب و کار جدید همیشه آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود و شاید در آن زمانی که مدنظر ماست به سوددهی نرسد.

وی ادامه داد: مزیت دیگر دفتر مجازی، سرعت و سادگی راه اندازی و استفاده از خدمات آن است. خدمات دفتر مجازی در عرض چند دقیقه به صورت آنلاین راه اندازی و آماده استفاده می شوند.

وی با بیان اینکه افراد می توانند با استفاده از دفتر مجازی با فراغ خاطر تمام تمرکز خود را بر کسب و کارشان معطوف کنند اظهار داشت: دفتر مجازی با خدماتی که عرضه می کند امکان دورکاری را برای نیروهای کار ایجاد می کند و کارکنان می توانند در خارج از دفتر، به معنای سنتی‌اش، مشغول کار باشند.

به گفته مبتکر ایده «دفتر شما»، این سرویس برای شرکت‌های تازه‌کار گزینه بسیار مناسبی است، چون شما را از صرف هزینه برای تهیه زیرساخت بی نیاز می کند و ریسک راه اندازی کسب و کار را به حداقل می‌رساند.

به گفته دشتی دفتر مجازی امنیت مضاعفی هم دارد زیرا خطوط دفتر مجازی مطابق با مقررات مخابرات ایران به کاربر واگذار می‌شود ولی از امنیت بیشتری هم برخوردار است زیرا یک لایه امنیتی هم روی خطوط ساده قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز