خبرگزاری کار ایران

جزئیات عرضه فیلم محمد رسول‌الله در شبکه نمایش خانگی+تیزر

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۹۳

فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی از ۲۰ دی ماه به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی در قالب دو لوح فشرده (dvd) و به قیمت ۱۰ هزار تومان در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

نسخه نمایش خانگی فیلم محمد رسول الله شامل فیلم اصلی، فیلم‌های پشت صحنه و عکس‌های فیلم است که با صدای دالبی دیجیتال ۵و۱ عرضه می‌شود.

علاوه بر توزیع سراسری، نسخه اینترنتی و "وی او دی" فیلم از طریق سایت لوتوس پلی به صورت قانونی قابل دانلود است.

فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجیدی مجیدی و تهیه‌کنندگی شرکت سینمایی نور تابان با حضور بازیگران داریوش فرهنگ، محسن تنابنده، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، ساره بیات، علیرضا شجاع نوری و نسرین نصرتی ساخته شده است.

این فیلم داستانی؛ از سال ۱۰ بعثت حضرت محمد (ص) و زمانی که مسلمانان در تحریم اقتصادی هستند شروع می‌شود. ابوسفیان با بازی داریوش فرهنگ از ابوطالب که پیر است می‌خواهد که به محمد (ص) بگوید که خدا را در دلش نگه دارد. ابوطالب به اتاق نبی اسلام می‌رود و پیامبر در حال نماز خواندن است و بعد از سوره حمد سوره فیل را می‌خواند و سپس در یک فلش‌بک، قصه به سال عام‌الفیل و تولد پیامبر و دوران کودکی وی از زبان خود ابوطالب به عنوان راوی فیلم می‌رود.

حجم ویدیو: ۸.۵۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز