خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های رادیو در ماه رمضان

ویژه‌برنامه‌های رادیو در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش ایلنا؛ ویژه‌برنامه‌های رادیو در ماه مبارک رمضان به شرح زیر اعلام شد:

رمضان تهران

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه‌های متنوع به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

به تماشا سوگند

 محمد صالح علاء و رشید کاکاوند در ویژه برنامه «به تماشا سوگند» از شبکه رادیویی تهران در لحظه‌های ناب افطار، روزه‌داران را از ساعت 20 تا 21 همراهی می‌کنند.

لحظه‌های استجابت

 ویژه برنامه سحر شبکه رادیویی تهران با عنوان «لحظه‌های استجابت» از ساعت 3 تا 4 و 30 دقیقه با بخش‌های ادعیه و مناجات، رمضان در ادب فارسی و پخش دعای سحر همراه مخاطبان است.

خورشید بی غروب

 کتاب علی (ع) خورشید بی غروب نوشتۀ محمد حسن ارجمندی است که هر روز از ساعت 5و 50دقیقه با معرفی خصایل و سجایای امام علی (ع) از زبان اشیاء، مکان‌ها و صفات از رادیو تهران پخش می‌شود.

داستان‌های قرآن

 داستان‌ها و قصه‌های قرآنی هر روز از ساعت 5 و 5 دقیقه با اجرا و کارشناسی احمد تمیم داری روایت می‌شود.

حزب خوانی قرآن کریم

 شبکه رادیویی تهران به صورت روزانه در چهار بخش، تلاوت ترتیل قرآن کریم را با عنوان «به رنگ خدا درآییم» پخش می‌کند. شنوندگان تلاوت استاد محمدحسین سبزعلی را از ساعت 4 و 30 دقیقه و صدای استاد عباس امام جمعه را از ساعت 10 و 30 دقیقه خواهند شنید.

 سومین بخش از تلاوت ساعت 17 و 30 دقیقه با صدای استاد محمد جبریل و استاد محمد صدیق منشاوی پخش می‌شود.

مجموعه سخنرانی‌های دینی

 در برنامه «بوستان معرفت» منتخب سخنرانی‌ها علما از شخصیت‌های دینی و مذهبی به مدت 30 دقیقه از ساعت 5 و 20 دقیقه روی آنتن می‌رود.

روایت بهروز رضوی در ماه رمضان

«کتاب شب» رادیو تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان به مدت دو هفته با روایت‌های بهروز رضوی، تاریخ طبری را بازخوانی می‌کند. این برنامه در دو هفته دوم کتاب تفسیر قرآن را با عنوان کشف الاسرار و عدة الابرار روایت می‌کند.

فرازهایی از دعای جشن کبیر

 «زره هزار گره» برگرفته از فرازهایی از دعای جشن کبیر با روایت‌های احساسی و عرفانی است که ساعت 6 و 35 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.

کد خبر : ۳۷۸۴۶۴