خبرگزاری کار ایران

«سال تحویل» کلید خورد

فیلم سینمایی «سال تحویل» به کارگردانى سیاوش اسعدى و تهیه کنندگى سعید هاشمى کلید خورد.

به گزارش ایلنا، اولین پلان‌هاى این فیلم ٢٣ بهمن ماه در استودیویى در غرب تهران جلوى دوربین مرتضی غفورى رفت. سیاوش اسعدى به همراه امیررضا معتمدى (مدیر جلوه‌هاى ویژه بصری) این روز‌ها سرگرم فیلمبردارى بخش ویژئال افکت «سال تحویل» هستند. سکانس‌هایی که با حضور بازیگران اصلى این فیلم جلوى دوربین می‌رود. فیلمبردارى این سکانس‌ها تا آخر هفته ادامه دارد و پس از آن فیلمبردارى صحنه هاى اصلى در لوکیشنى در اطراف تهران آغاز می‌شود.

نقش‌هاى محورى «سال تحویل» را دو پسر و دختر نوجوان ایفا می‌کنند که از بین تعداد زیادى متقاضى انتخاب شده‌اند. به غیر از این دو بازیگر، مهدی هاشمى، رویا نونهالى و مهدی سلطانی نیز در این فیلم حضور دارند. اسعدى دیگر نقش‌هاى این فیلم را به بازیگران شناخته شده عرصه تئا‌تر سپرده است.

 «سال تحویل» به تهیه‌کنندگى سعید هاشمى که فیلم‌نوشت آن توسط سیاوش اسعدی و نیما نادری نوشته شده عاشقانه‌ای است در ستایش پدر و قرار است اولین نمایش آن در جشنواره بین الملل فجر باشد.

فهرست عوامل اصلى این پروژه عبارتند از: کارگردان: سیاوش اسعدی، فیلمنوشت: سیاوش اسعدی- نیما نادری - مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: مشگین مهرگان، تدوین: محمدرضا مویینی- میثم مویینی - دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیارى، مربی بازیگران نوجوان: نورا هاشمی، صدابردار: محمود سماک باشی، طراح چهره‌پردازی: جلال الدین معیریان، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، عکس: علی نیک رفتار - مشاور رسانه‌ای: احسان ظلی‌پور، مستندپشت صحنه: عادل تبریزی، مدیر تدارکات: رضا بداغی، مدیر تولید: رحیم بیابانی، مجری طرح: مرجان افشین منش، تهیه کننده: سعید هاشمی.

کد خبر : ۳۴۶۹۶۶