خبرگزاری کار ایران

کانال رسمی دارالقرآن خانه کارگر در تلگرام فعال شد

دارالقرآن خانه کارگر با هدف تبلیغ و ترویج فعالیت‌های دینی و قرآنی درنظر دارد تا فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی گسترش دهد.

 به گزارش ایلنا، محمدصادق محسنی کبیر (مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: دارالقرآن خانه کارگر با هدف تبلیغ و ترویج فعالیت‌های دینی و قرآنی در نظر دارد تا فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی با موضوعات سبک زندگی، آموزش قرآن، ترویج دین و جلوگیری از هجمه دشمنان اسلام راه‌اندازی کند.

محسنی کبیر افزود: در راستای انتشار اخبار و اطلاعیه‌های دارالقرآن خانه کارگر در فضای مجازی و بهره‌وری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در دسترس، کانال رسمی دارالقرآن خانه کارگر در تلگرام راه‌اندازی شد و علاقمندان جهت عضویت در این کانال لازم است به لینک http: //telegram. me/ketabequran مراجعه کنند.

وی افزود: علاقمندان همچنین می‌توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام به نشانی https: //instagram. com/ketabequran از دوره‌های آموزشی و آخرین اخبار دارالقرآن خانه کارگر مرکز و شعب آن در سراسر کشور در این شبکه مطلع شوند یا با مراجعه به لینک http: //telegram. me/sabkezendegi۱۱ از مطالب کانال سبک زندگی بهره‌مند شوند.

محسنی کبیر خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام دوره‌های آموزشی دارالقرآن خانه کارگر به سایت www. ketabequran. ir مراجعه نمایند.

کد خبر : ۳۱۲۶۱۰