خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه کتاب ارومیه با 31 هزار کتاب

دویست و هشتاد و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه آذربایجان غربی با عرضه بیش از 31 هزار عنوان کتاب 18 مهرماه با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد در ارومیه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در نمایشگاه کتاب ارومیه، 232 ناشر در 140 غرفه 31 هزار و پانصد عنوان کتاب را عرضه می‌کنند. این نمایشگاه در 3 سالن برگزار می‌شود. 13 ناشر از استان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. برای این نمایشگاه 400 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است که با تخفیف 20 درصد در بین بازدیدکنندگان از طریق جدول تخصیص یافته توزیع خواهد شد. کلیه کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

کد خبر : ۳۱۱۳۷۴