خبرگزاری کار ایران

قول مساعد برای حمایت از «دریادلان»

قول حمایت از نمایش «دریادلان» و فروش با تخفیف بلیت‌های نمایش «مضحکه شبیه به قتل» دو خبر از مجموعه تئاتر شهر هستند.

به گزارش ایلنا، نمایش «مضحکه شبیه به قتل» در روزهای شنبه یازدهم و هجدهم مهر ماه با بیست درصد تخفیف میزبان علاقمندان تئا‌تر خواهد بود.

نمایش «مضحکه شبیه به قتل» به کارگردانی حسین کیانی و با بازی شهرام حقیقت دوست، نگارعابدی، حبیب دهقان نسب، علیرضا آرا، الهام پاوه‌نژاد، مسعود میرطاهری، رویا میرعلمی و ویدا جوان از هجدهم شهریور ماه سال جاری همه روزه در ساعت ۱۹: ۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه می‌رود. این در حالی است که فریبرز قربانزاده طراح صحنه، پریدخت عابدین‌نژاد طراح لباس، ماریا حاجی‌ها طراح گریم، محمد صادق زرجویان طراح گرافیک و رضا خضرایی طراح نور این نمایش هستند که در روز‌های شنبه یازدهم و هجدهم مهر ماه بلیت این نمایش با مبلغ شانزده هزار تومان به مخاطبان ارائه می‌شود.

حمید شاه آبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاون امور هنری نیز شب گذشته چهارشنبه - ۸ مهرماه - به تماشای این نمایش نشستند.

سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، پیمان شریعتی معاون اجرایی مرکزهنرهای نمایشی، پریسا مقتدی رییس مجموعه تئا‌تر شهر و مهدی افضلی، مدیر عامل موسسه توسعه هنرهای معاصر؛ معاون هنری وزارت ارشاد و حمید شاه آبادی را همراهی می‌کردند. در این مراسم وعده داده شد از این نمایش حمایت خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۹۶۹۰