خبرگزاری کار ایران

"زندگی به روایت خاک" در خانه هنرمندان

خانه هنرمندان در روزهای 10 تا 16 مهرماه میزبان نمایشگاه عکسی با عنوان "زندگی به روایت خاک" است. در این نمایشگاه آثاری از هادی مختاریان درباره زندگی بخشی از ساکنان منطقه دشتیاری در نزدیکی چابهار به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی مختاریان که سابقه همکاری با شماری از مطبوعات کشور را دارد و در حال حاضر به عنوان عکاس آزاد فعالیت می‌کند، در این مجموعه عکس تلاش کرده تا کیفیت زندگی دشوار و مشقت بار گروهی از ساکنان این منطقه خشک و بی‌آب و محروم از جنوب شرق ایران را به تصویر بکشد.

مختاریان همکاری خود با مطبوعات را از سال 1376 آغاز کرد و همزمان، پروژه‌های شخصی از جمله عکاسی از کارگران معادن و کودکان کار و خیابان را پیش برد. وی در سال 1386 نمایشگاه عکسی را با عنوان "جنگ 33 روزه لبنان و اسرائیل" در آنکارای ترکیه برگزار کرد که ماحصل تجربه و حضور وی در لبنان بود. نمایشگاه "زندگی به روایت زغال" دیگر تجربه نمایشگاه مختاریان بود که در سال 1386 در هانوفر آلمان برگزار شد. این نمایشگاه ماحصل تجربه عکاسی مختاریان از کارگران معدن زغال سنگ البرز مرکزی بود.

مختاریان سابقه همکاری با روزنامه‌های آینده، آسیا، هموطن، همشهری، قلم سبز و شماری از دیگر نشریات را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه "زندگی به روایت خاک" از 10 تا 16 مهرماه، ساعت 13 تا 20 در گالری نامی، خانه هنرمندان، خیابان طالقانی شمالی، بعد از ایرانشهر، خیابان موسوی شمالی، برپاست.

کد خبر : ۳۰۹۵۲۸