خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی و نهمین جشن انقلاب/

دادستان تهران: فعال محیط زیست یکی از متهمان پرونده جاسوسی بود/ فردی که خودکشی کرد اعتراف‌هایی علیه خود داشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۲۱

دادستان تهران در خصوص حفظ و انسجام وحدت کلی گفت: مبنای پیروزی انقلاب بر أساس حضور جدی مردم بود و با حضور مردم انقلاب تداوم پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفری دولت آبادی دادستان تهران در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص حفظ و انسجام وحدت کلی گفت: مبنای پیروزی انقلاب بر أساس حضور جدی مردم بود و با حضور مردم انقلاب تداوم پیدا کرد.

وی افزود: در همه بزنگاه‌های تاریخی این حضور مردم بوده است که همه توطئه‌ها را خنثی کرده است.

دادستان تهران افزود: نظام ٤٠ سال است که از حضور مردم بهره می‌برد در نتیجه مسئولان باید قدر آنها را بدانند و مشکلاتشان را برطرف کنند.

جعفری دولت آبادی با اشاره به مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر همت و حضور مردم را بدانند و از توان آنها برای حل معضلات اقتصادی استفاده کنند و از توانایی آنها بهره ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرد بازداشتی که فعال محیط زیست بوده در زندان خودکشی کرده است و آیا ارتباطی با پرونده دستگیری جاسوسان دارد یا خیر؟ گفت: این فرد یکی از همان متهمان بوده است و با توجه به اینکه می‌دانسته است اعترافات زیادی هم علیه وی شده و هم خود اعترافاتی داشته متاسفانه در زندان دست به خودکشی زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز