خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

پیگیری موضوع محدودیت‌های جدید خاتمی در فراکسیون امید/ بیانیه حمایت از رئیس دولت اصلاحات، امروز تقدیم هیات رئیسه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۰۳

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به بررسی موضوع اعمال محدودیت‌های جدید رییس دولت اصلاحات در نشست شورای مرکزی این فراکسیون، از تهیه بیانیه‌ای به این منظور خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل مختلف در این جلسه خبر داد و گفت: در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید و در حاشیه طرح موضوعات مختلف، بار دیگر بر لزوم فعال‌تر شدن کمیته‌های تخصصی و ارائه گزارش عملکرد به فراکسیون تاکید شد.

وی با اشاره به بررسی برخی مسائل روز در این نشست شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام کرد: در این نشست همچنین درباره اعمال محدودیت جدید برای آقای خاتمی و حکم محکومیت برای ۷ چهره اصلاح‌طلب بحث و بررسی شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس با اشاره به اظهارنظر نمایندگان حقوقی عضو فراکسیون امید در این رابطه یادآور شد: همکاران حقوقدان در فراکسیون امید درباره ابعاد مختلف اعمال محدودیت‌های جدید برای آقای خاتمی و صدور حکم برای ۷ چهره اصلاح‌طلب بحث کرده و این نوع اعمال محدودیت‌ها را نادرست دانستند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: نمایندگان حقوقی عضو فراکسیون همچنین درباره نحوه ابلاغ این حکم که به دفتر آقای خاتمی ارسال شده و مراحل قانونی را طی نکرده، ملاحظاتی مطرح کرده و در مجموع تاکید کردند این شیوه‌ها غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به پیگیری موضوع اعمال محدودیت‌های جدید برای حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی در فراکسیون امید مجلس گفت: فراکسیون امید قطعاً تذکر لازم را به مسئولان مربوطه در این رابطه خواهد داد و موضوع را پیگیری خواهد کرد.

پارسایی در پایان همچنین از تهیه بیانیه‌ای به این منظور خبر داد و گفت: همچنین قرار است بیانیه‌ای در این رابطه از سوی فراکسیون امید منتشر شود که در این راستا چند نفر از دوستان مسئول تهیه بیانیه شده و امیدواریم پس از طی مراحل قانونی و جمع‌آوری امضاء، متن این بیانیه امروز تقدیم هیات رییسه مجلس شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز