خبرگزاری کار ایران

اله‌بداشتی به ایلنا خبر داد:

وضعیت جسمی حجت‌الاسلام محتشمی‌پور پس از جراحی مساعد است/ احتمال ترخیص طی روز آینده

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۰۷۰

یکی از نزدیکان حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی‌پور وضعیت جسمی وزیر کشور دولت جنگ پس از عمل جراحی را مساعد توصیف کرد و از احتمال ترخیص وی از بیمارستان طی روزهای آینده خبر داد.

سعید اله‌بداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت جسمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی‌پور گفت: آقای محتشمی‌پور روز گذشته عمل جراحی موفقیت‌آمیزی داشتند و خوشبختانه هم اینک وضعیت جسمی ایشان خوب و مساعد است.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام محتشمی‌پور روحیه خوبی دارند، اظهار داشت: امروز ایشان توسط پزشک متخصص مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرند. در صورتی که وضعیت جسمی ایشان عادی باشد و نیاز به مراقبت در بیمارستان نباشد، آقای محتشمی‌پور فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد اما در صورتی که نیاز به مراقبت بیشتر باشد، ترخیص ایشان به روزهای آینده موکول می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره ملاقات‌های صورت گرفته از حجت‌الاسلام محتشمی‌پور تصریح کرد: آقایان سیدمحمد خاتمی، سیدهادی خامنه‌ای و محمدرضا عارف از جمله کسانی بودند روز گذشته از آقای محشتمی‌پور در بیمارستان عیادت کردند. همچنین برخی دیگر از نمایندگان مجلس، فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، علما و استادان حوزه‌های علمیه نیز از ایشان عیادت کردند یا آنکه تلفنی حجت‌الاسلام محتشمی‌پور را مورد تفقد قرار دادند.

اله‌بداشتی با بیان اینکه فضای این عیادت‌ها صمیمی و محبت‌آمیز بوده است، خاطرنشان کرد: عیادت‌ها از حجت‌الاسلام محتشمی‌پور مختص به فعالان سیاسی باقی نمانده است و کسانی هم که خود در بیمارستان، بیماری را بستری داشتند پس از آگاهی از بستری بودن آقای محتشمی‌پور در بیمارستان، به اتاق ایشان آمدند و از ایشان عیادت کردند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز