خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

نظر موافق و مخالف اعضای فراکسیون امید درباره هریک از وزرا دریافت شد/ نظر اجماعی فراکسیون پیش‌از رای‌گیری اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۰۰

سخنگوی فراکسیون امید از دریافت نظر موافق و مخالف اعضای این فراکسیون درباره هریک از وزرای پیشنهادی خبر داد و گفت: قرار است پیش از رای‌گیری در صحن نتیجه نهایی جمع‌بندی و نظر اجماعی اعضای فراکسیون به اطلاع اعضا برسد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید اعلام کرد: جلسه مجمع عمومی این فراکسیون از ساعت ۶ صبح با حضور بیش از ۹۰ نفر از اعضا تشکیل شد.

او گفت: در جلسه امروز کمیته‌های مختلف بررسی سوابق و کارنامه وزرای پیشنهادی گزارشی درباره بررسی صلاحیت وزرا ارائه کردند. پس از آن دکتر عارف به عنوان رئیس فراکسیون نیز دقایقی به بیان نکاتی در مورد این گزارش‌ها پرداخت و اعضا نیز دیدگاه‌ها  و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از سازوکار تعیین شده برای دریافت نظر اعضای فراکسیون در خصوص وزرای پیشنهادی خبر داد و گفت: در ادامه جلسه فرم‌هایی با اسامی ۱۷ وزیر در اختیار اعضای فراکسیون قرار گرفت و نظر موافقان و مخالفان هریک از وزرا دریافت شد.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است پیش از رای‌گیری در صحن نتیجه نهایی جمع‌بندی و نظر اجماعی اعضای فراکسیون به اطلاع اعضا برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز