خبرگزاری کار ایران

امام در کنگره مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب:

امیدواریم شاهد رفع حصر و پایان شکاف بین نیروهای انقلاب باشیم/ یک جریان خاص کلیه مفاهیم ایثارگری را در انحصار خود گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۲۱

مدیر عامل بنیاد باران گفت: امیدواریم که شاهد آزادی و رفع حصر هرچه سریع‌تر و پایان این شکاف بین نیروهای انقلاب و درد کشیدگان نظام باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی  ایلنا، در اولین کنگره حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب، جواد امام ضمن تشکر از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و فعالان سیاسی و زندانیان قبل از انقلاب از جمله دکتر اکرمی که یادگار دوران رجایی است و همچنین با تقدیر از شخصیت بهزاد نبوی گفت : از همه کسانی که در عرصه سیاست کمر خم کرده‌اند تشکر جدی دارم.

او با یادآوری اینکه روح امام قبل از ورود آزادگان پر کشید، گفت امروز شاهد محصوریت یاران انقلاب هستیم و متاسفانه متوجه شدیم به همین دلیل حجت‌الاسلام کروبی به اعتراض اعتصاب غذا کرده است.

امام از  میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نیز یاد کرد و گفت: امیدواریم که شاهد آزادی و رفع حصر هرچه سریع‌تر و پایان این شکاف بین نیروهای انقلاب و درد کشیدگان نظام باشیم.

مدیر عامل بنیاد باران گفت: جمعی از ایثارگران جنگ به منظور حفظ میراث امام در دفاع از آرمان‌های اصیل جمهوری اسلامی اعم از استقلال و آزادی و دین متعهد شدند و این بار نه برای بیرون راندن دشمن متجاوز بلکه برای اعتلای ایران جمع شده است.

امام تاکید کرد:‌ در تداوم این تلاش‌ها ایثارگران پس از ارزیابی عملکرد گذشته و مشورت با بزرگان اصلاح‌طلب تصمیم گرفتند فعالیت‌های خود را در قالب حزب سازماندهی کنند. شخصیت‌هایی از قبیل آیت‌الله هاشمی ممنوع‌الخروج از قلب‌ها و جناب آقای سید محمد خاتمی و جناب آقای ناطق نوری همواره ما را حمایت کردند و یکی از مشوقان اصلی ما یادگار حضرت امام سید حسن خمینی بوده است.

او خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون یک جریان خاص کلیه مفاهیم ایثارگری را در انحصار خود گرفته و با تشکیل گروه‌هایی سعی در بیرون راندن اصلاح‌طلبان از این عرصه را داشته است. آرمان مشترک مجمع ایثارگران تحقق جامعه‌ای برخوردار از عدالت و آزادی و معنویت است. ما قصد داریم با عمل به نص قرآنی امر به معروف و نهی از منکر که چیزی جز توجه به منافع ایران نیست این حرکت را به شیوه‌ای اصلاح‌طلبانه پیش بگیریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگرچه اخذ موافقت ماده ده احزاب فراز و فرودهایی داشت اما پس از دو سال به ثمر نشست. با ورود اعضای لیست امید به مجلس این حزب به تصویب رسید و هیات مرکزی این حزب با تشکیل سه کمیته به تدوین اساسنامه و جذب نیرو پرداخت و نتیجه مورد تصویب قرار گرفت. برای رشد و هم‌افزایی جلسات متعددی برای تحلیل کارشناسانه موضوعات جامعه انجام شد و با انجام ملاقات‌هایی با دوستان و مشوقان حضور ایثارگران بهره‌هایی بردیم و هم اکنون سیصد نفر عضو داریم.

امام گفت: امروز از این تریبون به نمایندگی از مجمع ایثارگران از رهبری درخواست می‌کنیم یاران انقلاب را از این وضعیت خارج کنند و اگر تضمینی هست، تصمیم ایثارگران است که توانستند از این آب و خاک پاسداری کنند و ما باید از این دستاورد‌ها حفاظت کنیم.

او در پایان گفت : عزیزان فکر نمی‌کنم سکوت ما برای آزادگی و اعتلای کشور و پاسداری از این مرام و خون شهدا بهره‌ای داشته باشد. ما آمده‌ایم برای کشورمان و برای تک تک عزیزان و هم ‌طنان خود و پای دستاورد‌های جنگ ایستاده‌ایم. امروز نباید شاهد حصر و بند و ممنوع‌التصویری باشیم. امروز عاجزانه از دلسوزانی که میتوانند مرجع این اقدامات باشند می‌خواهیم به این وضعیت پایان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز