خبرگزاری کار ایران

لاریجانی مطرح کرد:

توصیه کردیم دولت در تنظیم برنامه‌هایش به اسناد بالا دستی و قانون برنامه توجه کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۶۷۰

رییس مجلس اعلام کرد در تهیه برنامه‌ها به دولت توصیه کردیم به اسناد بالا دستی و قانون برنامه توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی قوامی در جریان نشست علنی مجلس در نوبت بعدازظهر با استناد به ماده ۱۱۳ آیین نامه داخلی بر لزوم تمرکز ناطقان بر موضوع مورد بحث اشاره کرد و گفت: هر موقع رییس جلسه احساس کند ناطق از موضوع خارج شده باید یا آن نطق را قطع کند یا تذکر داده شود که در موضوع صحبت ادامه یابد.

او گفت:‌در ماده ۲۰۶ آیین نامه نیز  دو بخش مطرح بود و عزیزان می‌توانستند موافقت و مخالفت کلی خود را در بحث بررسی کلیات کابینه مطرح کنند. این جا انتظار داریم نمایندگان به جزییات برنامه هر یک از وزراء ورود کنند .

عضو فراکسیون مستقلین ولایی همچنین به گزارش معاون نظارت مرکز اشاره کرد وگفت: برنامه وزرا باید سازوکاری را نشان دهد که متوجه شویم که چگونه بتوانیم براساس برنامه ششم به اهداف آن وزارتخانه دست پیدا کنیم.

علی لاریجانی در واکنش به این تذکر  گفت: تنها راه حل این است که فرمتی را مشخص کرده و از دولت بخواهیم وقتی برنامه می‌نویسند بر اساس آن فرمت باشند وگرنه از آنجایی که فرمت ثابتی وجود ندارد کاری نمی شود کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مجموعه ما در تهیه برنامه‌ها به دولت توصیه کردیم به اسناد بالا دستی و قانون برنامه توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز