خبرگزاری کار ایران

نماینده قمصر در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت:

پیگیری طرح تحول سلامت موجب کاهش هزینه‌های مردم شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۹۷

نماینده قمصر گفت: پیگیری طرح تحول سلامت موفق به کاهش هزینه‌های مردم در حوزه سلامت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی صفاری نماینده قمصر در موافقت با برنامه‌های هاشمی اظهار کرد: رضایت‌مندی از عملکرد وزارت بهداشت و آقای هاشمی به کرات شنیده شده و همه شاهد بودیم و بر کسی پوشیده نیست و در نظرسنجی‌هایی که درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام شده بالاترین میزان رضایت‌مندی را مردم از وزارت بهداشت داشته‌اند که تحت مدیریت دکتر هاشمی بوده و با همین معیار ارزیابی است که بزرگترین دستاورد دولت یازدهم در حوزه بهداشت و سلامت و سیاست خارجی تعریف شده است و این موضوع تنها نتیجه پیگیری هاشمی در حوزه بهداشت بوده است.

او با بیان اینکه پیگیری طرح تحول سلامت موفق به کاهش هزینه‌های مردم در حوزه سلامت شد، خاطرنشان کرد: در دوره چهارسال گذشته اقدماتی از جمله راه‌اندازی کیلنیک ویژه در ۱۲۸ شهر، راه‌اندازی ۳۲ اورژانس هوایی در کشور، ساخت و راه‌اندازی و گسترش ۱۲۵ بخش اورژانس در بیمارستان‌های تروما و اصلی کشور، افزایش ۱۰۰۰ تخت جدید بستری و روانپزشکی، پوشش ۸۵ درصدی هزینه‌های درمان ناباروری ایجاد ۱۷ مرکز ناباروری در مناطق محروم در قالب طرح سلامت در کارنامه هاشمی بوده است.

او با اشاره به سفرهای استانی وزیر بهداشت گفت: انجام این اقدامات همراه با اخلاق مداری و تخصص بالای او شخصیت محبوبی از دکتر هاشمی در بین مردم ایجاد کرده تا جایی که در تمامی سفرهای استانی او بخشی از زمان خود را به معالجه بیماران بدون چشم‌داشت می‌پرداخت.

صفاری با اشاره به شخصیت علمی هاشمی گفت: علاوه بر تلاش‌ها و دستاوردها شخصیت علمی دکتر هاشمی ستودنی است یه گونه‌ای که حتی مخالفان او نیز نتوانستند به عنوان مخالف صحبت کنند و عمدتا به صورت موافق صحبت کردند.

او گفت: مروری بر برنامه ارائه شده برای چهارساله دوم در وزارت بهداشت حکایت از اشراف و تسلط هاشمی بر حوزه سلامت دارد این برنامه که بالاترین هم‌پوشانی را دارد در نوع خود کم نظیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز