خبرگزاری کار ایران

پارسایی در موافقت با وزیر پیشنهادی وزیر امور خارجه:

دفاع از ظریف آسانترین کار است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۱۳

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنگام سفرهای خارجی وزیر امورخارجه یک تیم اقتصادی همراه ایشان است که همین موضوع موید این است که دیدگاه اقتصادی در نظر وزیر خارجه پررنگ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام پارسایی در نطق خود در صحن علنی مجلس برای دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه ضمن سلام و دورود به شهدای هسته‌ای که خون خود را در راستای اهداف نظام هدیه کرده‌اند، گفت: مخالفانی برای آقای ظریف صحبت کردند و مخالفت خاصی در حرف‌های آنها نبود و این نشان از اقتدار دیپلماسی ماست. باید از ظرفیت دیپلماسی استفاده شود و با همین رویکرد اکنون کشورما یکی از تاثیر گذارترین کشورهای منطقه می‌باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان در مورد فعالیت‌های اقتصادی سفیران حرف‌هایی زدند که در جواب باید گفت ما سفیر توانمند و قدرتمندی چون آهنی سفیر ایران در فرانسه ، ماجدی سفیر ایران در آلمان، انصاری سفیر ایران در هند داریم.همچنین هنگام سفرهای خارجی وزیر امورخارجه یک تیم اقتصادی همراه ایشان است که همین موضوع موید این است که دیدگاه اقتصادی در نظر وزیر خارجه پررنگ است.

او افزود: انتظار داریم که وزراء و سفیران ما در خارج از کشور با عزت و سربلندی عمل کنند اما در داخل آنها را مورد بی‌حرمتی قرار می‌دهند. اگر انتظار سربلندی از وزراء و سفرای خود داریم باید ادبیات خود را در داخل همگام با این انتظار کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: آقای ظریف ما همچون مردم و رهبری به شما اطمینان می‌کنیم. نام شما و تمام وزرایی که پس از برجام حق مردم را استیفاء کردند تا ابد بر تارک این سرزمین می‌ماند. دفاع از شما آسانترین دفاع است و ما از شما حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز